۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84849385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب ۱۱ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان کردستانی و چند خبر دیگر

سنندج- ایرنا- کسب ۱۱ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان کردستانی در جشنواره نوجوان سالم، برقراری بیش از هزار تماس با سامانه شهرداری سنندج و آغاز بکار عملیات آماده سازی شهرک اوراز مریوان عناوین چند خبر کوتاه از استان کردستان است.

به گزارش ایرنا، رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: در مرحله کشوری یازدهمین جشنواره نوجوان سالم، دانش آموزان و فرهنگیان استان ۱۱ رتبه برتر را از آن خود کردند.

 بهرام اکبرزاده افزود: در بخش دانش آموزی، احسان کریمی در رشته مقاله نویسی و سنور فلاحی در رشته گرافیک پوستر سازی  رتبه اول، سارو قبادی در رشته مقاله نویسی رتبه دوم کشوری و دانش آموزان سهند رمضانی در رشته فیلم سازی، دنیا محمد پور در رشته پویا نمایی و متین عزیزی در رشته نرم افزار رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

وی افزود: در بخش فرهنگیان نیز هادی احسنی و الهه شرافتی در رشته اقدام پژوهی از آموزشگاه وحدت شهرستان بیجار حائز رتبه اول کشوری شدند.

وی ادامه داد: همچنین هنرستان ارمغان هنر ناحیه ۲ سنندج مقام اول کشوری در اجرای پروژه های یاریگران زندگی (حمایت جویی پروژه)، دبیرستان تلاش شهرستان قروه مقام دوم کشوری در اجرای پروژه های یاریگران زندگی (تدوین نیمرخ و ایده) و دبیرستان اندیشه شهرستان بیجار مقام سوم کشوری در اجرای پروژه های یاریگران زندگی (تشکیل گروههای همیار) را کسب کردند.

تماس بیش از هزار و ۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج با بیان اینکه بیش از هزار و ۵۳۳ نفر از شهروندان سنندجی از ابتدای سالجاری تا کنون با سامانه ۱۳۷ شهرداری سنندج تماس گرفته اند، گفت: این میزان تماس در این مدت مهر تاییدی بر اعتماد شهروندان به این سامانه و باور داشتن به اعمال نظر آنها در مدیریت شهری است.

اسعد فرهادی افزود: این میزان تماس با سامانه ۱۳۷ در کنار ارسال پیام ها و تماس های مختلف به تمامی حوزه های شهرداری  بسیار قابل تامل بوده است، ضمن اینکه تماس‌های حاصله بیشتر در زمینه  انتقاد و شکایت، آسفالت، درب منهول، جمع آوری سگ های بلاصاحب و سد معبر وانت های میوه فروشی بوده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۶۰ مورد مکاتبه شهروندان و دیگر دستگاه‌های نظارتی از جمله فرمانداری، دفتر امور شهری و شوراها، دفتر فنی، مدیریت بازرسی استانداری ارجاعی به مدیریت بازرسی و حسابرسی شهرداری بوده که ضمن بازدید با همکاری مدیران مناطق، سازمان ها مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان در خصوص تماس با سامانه ۱۳۷  تاکید کرد و گفت: ارتقای نرم افزارهای  این سامانه و توجه هرچه بیشتر مدیران شهرداری به عملیاتی کردن در خواست شهروندان ضروری است.

وی اظهار داشت: ثبت تمام تماس های شهروندان با سامانه  ۱۳۷ از سوی کاربران بصورت مستقیم و یا ضبط و ذخیره پیام های آنها از سوی سامانه و ارجاع به مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه و پیگری آن برای تحقق همواره مورد توجه بوده و هست.

آغاز بکار عملیات آماده‌سازی شهرک اوراز مریوان

رییس اداره راه و شهرسازی مریوان اظهار داشت: از جمله اقدامات هدف گذاری شده در شهر مریوان و در راستای بهبود شرایط زیستی در محلات شهر مریوان می توان به اقدام در راستای آماده سازی شهرک اوراز اشاره کرد.

زانا کهنه پوشی افزود: آماده سازی این شهرک با اجرای عملیات جدول گذاری، دیوار چینی و آسفالت معابر محله از ابتدای هفته جاری شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه برای انجام این حجم عملیات ۲۷ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است ابراز امیدواری کرد، در مهرماه کار آماده سازی این محله به اتمام برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha