امضای تفاهم‌نامه همکاری ایرنا با شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‎های حوزه وزارت تعاون در گلستان

گرگان - ایرنا - شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان در راستای ارتقای سطح اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های خود طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار تفاهم‌نامه همکاری با خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان منعقد کرد.

 به گزارش روز چهارشنبه ایرنا در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان با حضور سیدمحمدرضا سید النگی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تفاهم‌نامه همکاری این مجموعه با خبرگزاری جمهوری اسلامی به امضای حسین خواجه‌مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و غلامرضا رجایی سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان رسید . 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در این مراسم یاد و خاطره شهید صارمی، خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشت و با تقدیر از زحمات خبرنگاران این رسانه گفت: ایرنا اخبار خود را به موقع و صحیح و با رعایت اصل امانت و صداقت تحویل جامعه می‌دهد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی افزود: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور، مدیران مکلف هستند فعالیت‌ها و اقدامات خود را در راستای امید آفرینی و جهاد تبیین برای مردم بازگو کنند .

وی امضای این تفاهم‌نامه همکاری را امری مطلوب و اثربخش برشمرد و گفت: سایر نهادها و ارگان ها دولتی هم می‌توانند با الگوگیری از این رویکرد به معرفی خدمات و دستاوردهای خود بپردازند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم گفت: ایرنا مورد اعتماد نظام، دستگاه های اجرایی و مردم قرار دارد و کارکنان آن نیز با رعایت اخلاق حرفه‌ای به اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق برای جامعه مشغول هستند.

حسینعلی خواجه‌مظفری با قدردانی از خبرنگاران ایرنا بابت انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات به جامعه، یادآور شد: این خبرگزاری باسابقه توانسته اعتماد عمومی جامعه را به خود جلب کند و باید با تقویت ارتباط خود با مردم و گزارش نقاط ضعف‌ها و مشکلات بر این سرمایه اجتماعی بیفزاید.

وی گفت: این تفاهم‌نامه برای نخستین بار در کشور در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده و می‌تواند سرآغاز همکاری‌های بین ایرنا و این وزارتخانه باشد.

سرپرست خبرگزاری ایرنا در گلستان هم گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و به موقع در کنار توجه به مصالح عمومی تنها راه مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان است که باید مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

 غلامرضا رجایی افزود: برای عبور از این گذرگاه سخت که با سیاه‌نمایی مطلق مشکلات کشور توسط رسانه‌های معاند همراه شده باید به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین توجه بیشتری داشته باشیم .

 وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهارداشت: ایرنا بر حسب وظیفه و تکلیف آمادگی حداکثری خود را برای انعکاس تلاش‌ها و اقدامات و دستاوردهای نهادهای اجرایی اعلام داشته و خود را در کنار ادارات و سازمان‌های حاکمیت می‌داند.

 به گزارش ایرنا، توسعه و تقویت همکاری‌های طرفین برای اطلاع‌رسانی ایرنا از فعالیت‌های ادارات زیر مجموعه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهداف و پروژه‌های آنها، امکان استفاده ایرنا از ظرفیت‌ها، امکانات، تجهیزات و خدمات شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موضوعات مورد توافق، تبادل اطلاعات در قالب‌های فایل صوتی، تصویری از قبیل فیلم و عکس و ایجاد شرایط لازم برای برقراری میزگردهای تخصصی در خصوص ترویج فرهنگ تعاون، کارآفرینی، مهارت‌آفزایی، بیمه شدگان تامین اجتماعی، حمایت از معلولان، بیمه شدن روستایی و عشایری و بازنشستگان با محوریت شورای هماهنگی، تولید گزارشات خبری، تصویری و چند رسانه‌ای متناسب با اهداف دستگاه‌های شورای هماهنگی و در چارچوب سیاست‌های ایرنا از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری به شمار می‌آید که به امضای طرفین رسیده است .

استفاده از ظرفیت‌های خبری و اطلاع‌رسانی ایرنا برای معرفی آثار موجود، تولید و انتشار گزارش‌های تصویری (عکس و  فیلم) از بخش‌های مختلف شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیران سازمان‌های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان شامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره کل بهزیستی، اداره کل تامین اجتماعی، مدیریت در مان تامین اجتماعی، مدیریت بازنشستگی، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه و صندوق کارآفرینی امید هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha