۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۳۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84859202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: دولت تلاش گسترده ای برای رفع مشکلات مردم انجام می‌دهد

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با اشاره به اقدامات موفقیت‌آمیز و تلاش گسترده دولت سیزدهم گفت: دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی باید بیش از گذشته در راستای رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های مردم تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه ملایر اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان خدمات دولت و نظام و خدمت‌رسانی به مردم است.

وی همچنین به روند مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: مذاکرات وین امروز در کانون جنگ اراده‌ها و روایت‌ها است و مردم به دنبال نتیجه مذاکرات هستند.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و آمریکا انتظار داشتند که با پایان یافتن مذاکرات، متن پیشنهادی خود را به عنوان متن نهایی به ایران تحمیل کنند.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه آمریکا و کشورهای غربی به این توافق نیاز مبرم دارند، افزود: کشورهای غربی با فضاسازی به دنبال متقاعد کردن ایران برای قبول این پیش‌نویس به عنوان متن نهایی هستند.


خطیب جمعه ملایر خاطرنشان کرد: مسئولان اجازه ندارند از طرف ملت ایران متن اتحادیه اروپا را به عنوان متن نهایی قبول کنند و این متن باید منافع ایران را تامین کند.

حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از خطبه‌ها به ۲۸ مرداد سالروز فاجعه به آتش کشیدن سینما رکس آبادان اشاره کرد و افزود: دشمنان و منافقان از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا چهره ایران اسلامی و ولایت‌مداران را در عرصه داخلی و بین‌المللی به عنوان یک چهره تندرو معرفی کنند.

وی همچنین به ۳۰ مرداد به عنوان روز جهانی مساجد اشاره کرد و افزود: ضروری است ائمه جماعات و هیات امنای مساجد ظرفیت‌های مسجد را به فعلیت برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha