۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84860508
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

۳۰ وسیله بازی غیر استاندارد در شهربازی پارک مردم همدان پلمب شد

همدان- ایرنا- مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: در راستای بازرسی‌های مستمر کارشناسان از شهربازی‌های همدان و بی‌توجهی به اخطار استاندارد، با پیگیری واحد حقوقی این اداره‌ کل و حکم دادستان شهرستان، ۳۰ وسیله بازی مربوط به شهربازی پارک مردم همدان پلمب شد.

«جعفر امیری پریان» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مهلت یک ماهه به مدیریت شهربازی برای استاندارد سازی شهربازی داده شده بود اظهار داشت: این مجموعه در این مدت اقدامات لازم را برای استاندارد سازی انجام نداده که پس از بازرسی ها منجر به پلمب موقت این مجموعه شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون مهلت یک ماه تا یک ماه و نیم برای رفع نقایص داده شده است تصریح کرد: مقرر شد که تا زمان رفع کامل نواقص، دستگاه های شهربازی پلمب موقت باشند و بعد از این مهلت در صورت عدم رفع نواقص معرفی به دادگاه و جمع آوری انجام خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان همدان خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت مردم خط قرمز ماست و در این خصوص هیچگونه مماشاتی با هیچ کس صورت نمی گیرد.

۳۰ وسیله بازی غیر استاندارد در شهربازی پارک مردم همدان پلمب شد

امیری پریان با بیان اینکه الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان مرتبط انجام شود گفت: رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری است.

وی اظهار داشت: سامانه ۱۵۱۷ اداره کل استاندارد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش ها و شکایات مردمی در زمینه کالاهای غیر استاندارد است و شکایت های مردمی در این سامانه ثبت شده و در اسرع وقت برای رسیدگی در اختیار کارشناسان مربوطه قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha