۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84862202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ طرح عمرانی هفته دولت در آستارا افتتاح می‌شود

۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 84862202
۶۰ طرح عمرانی هفته دولت در آستارا افتتاح می‌شود

آستارا- ایرنا- فرماندار آستارا از آماده بهره‌برداری شدن ۶۰ طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عنایت رضایی‌پور روز دوشنبه در نشستی خبری گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل این طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان آستارا ۱۲۷ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان است.

وی افزود: طرح‌های مورد نظر در حوزه‌های عمرانی شهری، عمرانی روستایی، مسکن مددجویی، آسفالت معابر شهری و روستایی، پروژه‌های شهرداری آستارا و لوندویل، امور توزیع برق، آب و فاضلاب و رینگ آب شهری، گازرسانی، راهداری، اقتصاد مقاومتی و اوقاف و امور خیریه است.

فرماندار آستارا بیان کرد: شعار هفته دولت امسال "دولت مردم" است و دوم شهریور میثاق با ولایت، سوم شهریور فسادستیزی و عدالت، چهارم شهریور تحول و خلاقیت، پنجم شهریور خانواده و سلامت، ششم شهریور اخلاق و معنویت، هفتم شهریور دانش و پیشرفت و هشتم شهریور شجاعت و عقلانیت نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به توان و ظرفیت علمی کشور اضافه کرد: این از برکات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری و همچنین مردمی بوده که پایه‌های انقلاب هستند و به طور جهادی، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان داده‌اند.

رضایی‌پور همچنین با بیان اینکه شهرستان آستارا در تمام حوزه‌ها ظرفیت بسیار ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: مسئولان باید ظرفیت‌های این شهرستان را به خوبی احصا کنند و مورد بهره‌برداری قرار دهند.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) در سال ۱۳۶۰ با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شهرستان آستارا با جمعیت بیش از ۹۱ هزار نفر، در منتهی الیه غرب استان گیلان و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha