۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبر: 84760725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا: دولت، راهی جز اصلاح نظام اقتصادی ندارد

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: دولت سیزدهم راهی جز اصلاح نظام اقتصادی ندارد و در این راستا همراهی مردم و رسانه ها برای هدفمندسازی یارانه ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه ای هفته افزود: برخی از مشکلات اقتصادی به گونه ای عمیق هستند که یک دولت به تنهایی نمی تواند آن را حل کند و دولت درشرایط بسیار سخت اقتصادی و با تورم ۶۰ درصد وارد میدان شد.

وی اضافه کرد: دولت تورم را به ۴۵ درصد کاهش داد اما همچنان آثار ارز چند نرخی باعث شده که مرزهای کشور قابل کنترل نبوده و کالاهای اساسی به راحتی از کشور خارج شود و تولید کالاهای اساسی در داخل تحت شعاع سیاست های غلط گذشته قرار گرفته است.

امام جمعه آستارا اظهار کرد: ارز ترجیحی میراث شوم سیاست های غلط اقتصادی گذشته بود و منفعت آن به جیب افراد خاص می رفت و جز رانت، فساد و ایجاد اختلاف طبقاتی بین مردم فایده دیگری نداشته است.

حجت الاسلام باقری ارومی بیان کرد: مسیر اصلاح اقتصادی هزینه های بسیاری دارد اما به طور یقین آینده روشنی در پیش روی اقتصاد کشور خواهد گشود و درد مزمن سال های متمادی مردم و کشور را درمان خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم عزیز هم در این مسیر همراه دولت باشند و با مصرف به اندازه کالا و توجه نکردن به شایعات دشمن در فضای مجازی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در گذر از یک امتحان دیگر یاری کنند.

ارومی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی به اهمیت نقش ایمان در روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان ظالم و مستکبر اشاره کرد.

امام جمعه آستارا به کوتاهی برخی مسئولان شهرستان در انجام امور محوله اشاره کرد و گفت: شایسته نیست در هفته ای که متعلق به یک مجموعه بزرگ است مدیر آن مجموعه در خارج از کشور باشد و هیچ اقدامی در مناسبت مورد نظر در شهرستان انجام نگیرد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha