۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84862603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 سهم پرداختی بیمه‌ها در طرح دارویار افزایش می‌یابد

بجنورد- ایرنا- رییس اداره بیمه سلامت شهرستان شیروان در خراسان‌شمالی گفت: طرح دارویار پوشش بیمه بیشتری را برای دارو اعمال می کند و سهم بیمه از پرداخت هزینه داروها نیز افزایش می یابد.

ابراهیم مقدس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از اجرای طرح‌های نسخه‌نویسی الکترونیکی؛ بیمه سلامت همگانی رایگان دهک‌های ۱، ۲ و ۳، پزشک خانواده و نظام ارجاع طرح دارویار با هدف عدم افزایش هزینه پرداختی از سمت مردم اجرا شده است.

وی افزود: در طرح دارویار تمامی افزایش قیمت دارو توسط بیمه پوشش داده می شود و بیماران هیچگونه افزایش پرداختی ندارند.

رییس اداره بیمه سلامت شهرستان شیروان تصریح کرد: با اجرای طرح دارویار ۳۴ بازدید از داروخانه های شهرستان انجام شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: امسال طرح پوشش رایگان مادران باردار فاقد پوشش بیمه تا پایان دوران شیردهی و کودکان زیر پنج سال آنان نیز توسط بیمه سلامت اجرا می شود.

مقدس خاطرنشان کرد: ۱۱۸ هزار و ۶۹۷ نفر از جمعیت این شهرستان زیر پوشش بیمه سلامت همگانی قرار دارند که ۷۵ درصد از این جمعیت از خدمات رایگان درمانی بهره مند می شوند.

وی یادآور شد: ۱۷ مرکز جامع سلامت روستایی و ۱۰۵ موسسه درمانی مستقل و وابسته طرف قرارداد اداره تامین اجتماعی شهرستان شیروان خدمات درمانی ارایه می دهند.

شهرستان شیروران به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha