۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84866848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر آموزش و پرورش پشت میز خدمت در مصلای بیرجند

۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84866848
وزیر آموزش و پرورش پشت میز خدمت در مصلای بیرجند

بیرجند - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در سومین روز هفته دولت به خراسان جنوبی آمد و با همراهی استاندار در میز خدمت نماز جمعه بیرجند حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز با استقبال استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان وارد بیرجند و راهی مصلای المهدی (عج) شد.

وی سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند به مناسبت هفته دولت بود و پس از اقامه نماز جمعه با همراهی استاندار در میز ارتباطات مردمی برپا شده در مصلای بیرجند حضور یافت.

مردم به‌ویژه فرهنگیان این دیار با مغتنم شمردن فرصت حضور وزیر در نماز جمعه به طرح مسائل و مطالبات خود پرداختند.

وزیر آموزش و پرورش پشت میز خدمت در نماز جمعه بیرجند

وزیر آموزش و پرورش در دیدارهای چهره به چهره با مردم و نمازگزاران به مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

مشاهدات خبرنگار ایرنا حاکی از جمعیت قابل توجه در مصلای المهدی (عج) بیرجند است و میز خدمت امروز در سایر شهرهای استان و محل‌های اقامه نماز جمعه نیز برپا شد.

گفت و گوی بی‌واسطه و راحت فرهنگیان با وزیر آموزش و پرورش و استاندار خراسان جنوبی از نکات مهم این دیدار است که مورد استقبال مردم واقع شده است.

تاکید استاندار بر باز گذاشتن در اتاق مدیران به روی همه مراجعه‌کنندگان و اینکه وزیر برای همه افرادی که متقاضی دیدار باشند وقت می‌گذارد، از دیگر نکات مورد توجه در این میز خدمت است.

نماز جمعه امروز در مرکز استان به امامت حجت‌الاسلام سید "محمدباقر عبادی" امام جمعه موقت بیرجند اقامه شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha