۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84870093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: افتتاح طرح های مناطق کم برخوردار در اولویت قرار دارد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: توجه به مناطق کم برخوردار از اولویت های دولت است به گونه ای که سعی شده تمامی طرح های هفته دولت امسال در راستای محرمیت زدایی و نیازهای ضروری استان به بهره برداری برسد.

محمدرضا حسین نژاد روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح های شهرستان جاجرم، اظهارداشت: افتتاح طرح های محرومیت زدایی از اولویت های دولت سیزدهم است و به تمام معاونان و مدیران کل استان اعلام شده است که طرح های افتتاحی در مناطق محروم هدف قرار گیرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر در استان، گفت: مردم بخش های کم برخوردار شمال شهر بجنورد با مشکل آب شرب مواجه بودند که با ۲۱ کیلومتر شبکه انتقال آب سد شیرین دره، مشکلات آنها رفع شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: عملیات اجریی دیوار ساحلی شهر زیارت نیز در منطقه ای کم برخوردار آغاز و تجهیز سه حلقه چاه و مخزن ۱۰ هزرا مترمکعبی که نیاز به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد در شهر کم برخوردار صفی آباد انجام شد.

حسین نژاد با اشاره به تکمیل زنجیره تولید در خراسان شمالی، بیان کرد: رویکرد این استان متمرکز در بخش کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت است به گونه ای که باید از خام فروشی معادن جلوگیری کرد زیرا که سنگ های با ارزش این خطه نیاز ساختمانی سایر استان های دیگر را تامین می کند.

استاندار خراسان شمالی گفت: علاوه بر این هدفگذای برای جذب ۱۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهور، توسعه پتروشیمی و انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی در اولویت های استان قرار دارد.

وی افزود: اعتبارات سفر رییس جمهور به استان در ۲ سال جذب می شود که بی تردید نوید روزهای خوبی برای اقتصاد خراسان شمالی می دهد.

در هفته دولت امسال ۷۴۳ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۴۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود که از مجموع آن ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان مربوط به کلنگ زنی و ۷۰۷ طرح با اعتبار یکهزار میلیارد تومان مربوط به بهره برداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha