۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84872358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پردیس علم و فناوری در خراسان شمالی ایجاد می‌شود

۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبر: 84872358
پردیس علم و فناوری در خراسان شمالی ایجاد می‌شود

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از ایجاد پردیس علم و فناوری در استان خبر داد و گفت: این پردیس با همکاری پارک علم و فناوری استان در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد ساخته می شود.

محمدعلی نوایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این خصوص، ۱۰۰ هزار مترمربع زمین در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد در اختیار قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه راه اندازی پردیس علم و فناوری در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد با هدف ایجاد تعامل و مشارکت هدفمند منعقد شده است و امید می رود با تحقق آن گام موثر برای عملیاتی شدن شعار سال برداشته شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی، افزود: پردیس علم و فناوری به منظور فراهم کردن زمینه رونق و توسعه فعالیت موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری و سایر سازمان‌ها در حوزه توسعه فناوری و نوآوری فعالیت خواهد داشت و در این پردیس، امکان پاسخگویی بهتر و دسترسی بیشتر نوآوران و فناوران مستعد به امکانات و زیرساخت‌های لازم ایجاد می شود.

خراسان شمالی ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی با ۲۸۷ واحد صنعتی فعال با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان دارد که افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ کارگر در این واحدهای صنعتی اشتغال دارند.

تنها منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی با گستره ۳۵۰ هکتار در بجنورد تعریف شده که مرحله نخست آن ۴۹ هکتار وسعت دارد و در دهه فجر سال ۹۷ به بهره برداری رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha