۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۲۳
کد خبر: 84874699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشدار مرکزی پردیس: طرح تربیت کودک مسجدی در روستای باغکمشِ برگزار شد

پردیس - ایرنا- بخشدار مرکزی پردیس گفت: طرح تربیت کودک مسجدی با هدف تقویت ایمان مذهبی درمحیط زندگی کودک و نوجوانان روستاها در روستای باغکمشِ پردیس برگزار شد.

محمود حیدری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مسجد به عنوان مهمترین پایگاه برای جذب کودکان نقش بسزایی در تقویت ایمان و روح معنوی فرزندان ایفا می کند و در نظر داریم با اجرای چنین طرح هایی همچون تربیت کودک مسجدی در روستاها ،محیط مساجد برای کودکان و نوجوانان جذاب و بانشاط تر باشد.

بخشدار مرکزی پردیس: طرح تربیت کودک مسجدی در روستای باغکمشِ برگزار شد

وی  با اشاره به استقبال خوب خانواده ها از طرح تربیت کودک مسجدی ادامه داد: در هفته دولت این طرح در دور پایانی اوقات فراغت نوجوانان و نونهالان دختر و پسر در روستای باغکمش با تدریس مربی قرآن و همکاری مسئول امور فرهنگی و دهیاری و صوفیا صدرالاسلامی عضو شورای اسلامی روستا این طرح اجرا شد.

بخشداری مرکزی پردیس توضیح داد: دعوت از امام جماعت مسجد محل برای اهدا هدایا به دانش آموزان ممتاز درسی و اخلاقی در مدرسه، اجرای  مراسم، جشن ها و اعیاد و جلسات انجمن اولیا و مربیان در مساجد و حسینیه  روستا، توجیه خادمین و اهالی مساجد برای برخورد خوب و مناسب با کودکان، نوجوانان و جوانان، واگذاری مسئولیت به کودکان و نوجوانان ، تربیت مکبر ، روایت داستان های کتاب از انسان تا خاتم و قصه های قرآنی در راستای تربیت کودکی اخلاق مدار و مسجدی ،بنا بر منویات رهبری در خصوص طرح جوانی جمعیت در این طرح اجرایی شده است.

بخشدار مرکزی پردیس: طرح تربیت کودک مسجدی در روستای باغکمشِ برگزار شد

حیدری ادامه داد: کلاس های قرآن، اذان گویی و رشته های دیگر با همکاری امام جماعت و متولیان مسجد در راستای اجرای طرح تربیت کودک مسجدی در حال انجام است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha