۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84874744
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون در کردستان ۶۰ درصد رشد یافت

سنندج- ایرنا- مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان گفت: میزان پرداخت تسهیلات این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.

حبیب اله عمرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب یک هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به متقاضیان طی سال جاری پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر تعداد ۶۵ درصد و از لحاظ مبلغ ۶۰ درصد رشد داشته است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان افزود:  ۵۰ درصد تسهیلات در بخش خدمات، ۲۵ درصد در بخش صنعت و معدن، ۱۲ درصد در بخش کشاورزی، هفت درصد در بخش ساختمان و ۶ درصد در بخش بازرگانی پرداخت شده است .

عمرانی یادآور شد: بانک توسعه تعاون استان در راستای اجرای رسالت خود و خدمت به بخش تعاون ۸۳ درصد از تسهیلات مصرفی را به تعاونی‌ها و اعضا آنها و ۱۷ درصد را به سایر فعالان اقتصادی پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون در راستای تحقق شعارهای دولت مردمی و خدمتگزار طرف قرارداد اکثر تفاهم نامه های دولتی است، اظهار داشت: پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ بخش های کشاورزی ، گردشگری ، صنعت و معدن و تعاون و تبصره ۱۶ کمیته امداد و بهزیستی هم دراولویت برنامه‌های ما است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان اضافه کرد: بانک توسعه تعاون برای تکمیل رسالت اجتماعی خود تسهیلات ازدواج ، فرزند آوری ، ودیعه مسکن و مشاغل خانگی را به صورت قرض الحسنه پرداخت می کند.

عمرانی یادآور شد: این بانک برای حمایت بیشتر از مشتریان خود به مناسبت هفته های دولت و تعاون به مشتریانی که تا تاریخ ۱۷ شهریور   مطالبات خود را تسویه کنند کل وجه التزام پرداختی را مورد بخشش قرار می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha