۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84875886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین زنجانی در پویش مهربانی شرکت کنند

۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷
کد خبر: 84875886
 خیرین زنجانی در پویش مهربانی شرکت کنند

زنجان - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: پویش مشق مهر ویژه دانش آموزان کم برخوردار، در این استان زنجان آغاز شده است که خیرین و هم استانی ها می توانند در این ارتباط یاریگر بهزیستی استان باشند.

 حسین باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش مشق مهر با هدف جلب مشارکت مردمی برای تهیه لوازم التحریر و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی از اول شهریور آغاز و تا بیستم این ماه نیز ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و۴۳۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند اضافه کرد: در زمان حاضر ۶۷۰ کودک تحت حمایت بهزیستی بوده و ۵۱۵ حامی بهزیستی را همراهی می‌کنند و بیش از ۳۰۰ کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

 این مسوول ادامه داد: خیرین می‌توانند با مراجعه به واحد مشارکت‌های ادارات بهزیستی شهرستان‌های زنجان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این پویش اهداء کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری #۲۵۰۰۰۶۶۵۵ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نیز برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

 وی، حضور خیرین را در بخش حمایت از کودکان نیازمند برجسته عنوان و خاطرنشان کرد: کمک های مردمی به شیرخوارگاه شهید ثمین تاب، خانه سالمندان و دیگر مراکز بهزیستی بصورت موثر و ملموس با خواست خیرین هزینه می شود و برخی از خیرین نیز از طریق طرح حامی همراه و یاور کودکان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha