دختر تنیس باز مهابادی نایب قهرمان مسابقات کانتندر اردن شد

مهاباد - ایرنا - «الینا رحیمی» ملی پوش شایسته تنیس روی میز این شهرستان توانست با درخشش خود در رقابت‌های بین المللی کانتندر اُردن به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان مسابقات زیر ۱۷ ساله‌های کانتندر اردن، الینا رحیمی با شکست مقابل حریف قدرتمند چین تایپه ای به مدال نقره دست یافت.

قرنی مصطفی پور افزود: این دختر پینگ پنگ باز شایسته مهابادی در مرحله نیمه نهایی با پیروزی ۳ بر ۲ در یک بازی سخت و نفسگیر با «ویراکارن» از تایلند به فینال این مسابقات راه یافته بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: الینا رحیمی در حرحله مقدماتی این رقابت ها نیز ۲ نماینده کشور هند و نمایندگانی از تایلند و مصر را  با اقتدار شکست داده بود.

دختر تنیس باز مهابادی نایب قهرمان مسابقات کانتندر اردن شد

مصطفی پور ادامه داد: رقابت های بین المللی کانتندر اردن از دوشنبه ۳۱ مردادماه به مدت ۶ روز با حضور الینا رحیمی و باران ارجمند، ۲ نماینده کشورمان آغاز شده است.

حوری آقامیری به عنوان مربی هدایت این ۲ پینگ پنگ باز کشورمان را در این رقابت‌ها برعهده دارد.

به گزارش ایرنا، الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال‌های گذشته همواره در اردوهای تیم ملی حضور داشته و قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha