افزون بر ۱۹۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال ۱۹۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه توزیع شد.

جواد بلندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده با وجود افزایش ۱۵ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی، سوخت مصرف کنندگان در بخش‌های مختلف مصرف، برابر سهمیه تخصیص یافته تامین و توزیع شد.

وی ادامه داد: طی سه ماهه نخست امسال با وجود افزایش هفت درصدی مصرف در بخش‌های حمل و نقل و صنایع و نیز افزایش ۳۳ درصدی مصرف در بخش کشاورزی با تلاش همکاران و دست‌اندرکاران حوزه سوخت‌رسانی، سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان برابر درخواست‌های ثبتی در سامانه درخواست فراورده های نفتی(سدف) و نیز سهمیه تخصیصی در کارت هوشمند سوخت توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: همچنین در مدت یاد شده مصرف گاز طبیعی  (CNG)در این منطقه با افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال همراه بود که موجب صرفه‌جویی در مصرف بیش از ۲۵ میلیون لیتر بنزین در شهرستان‌های تحت پوشش این منطقه‌ شد.

بلندی با بیان این که بخشی از این کاهش مصرف به دلیل دوگانه سوز کردن خودروها توسط این شرکت است افزود: تاکنون ۲ هزار و ۳۹۸ دستگاه خودرو دوگانه سوز شده‌ است که ۱۵۴ دستگاه از این تعداد مربوط به امسال است.

وی ادامه داد: طی سه ماهه نخست امسال مصرف نفت‌کوره ۷۱ درصد کاهش و در مقابل مصرف نفت سفید سه درصد و مصرف نفت گاز ۱۰ درصد افزایش داشت.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل‌آباد را زیر پوشش خود دارد.

منطقه تربت‌حیدریه دارای ۶۳ جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، ۹ فروشندگی داخل اتاقک، ۵۰ فروشندگی تعاونی روستایی و همچنین ۳۲ جایگاه فعال عرضه سی. ان.جی است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha