دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران در راستای سیاست‌های دولت مردمی ایجاد می‌شود

نوشهر- ایرنا- استاندار مازندران گفت : ایجاد دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران در راستای سیاست عدالت محور دولت مردمی سیزدهم است.

سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در حاشیه سفر شهرستانی خود به تنکابن گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مردم غرب مازندران در حوزه بهداشت و درمان دچار یک عقب ماندگی هستتد و متاسفانه عدالت در این زمینه رعایت نشده است.
وی اظهارداشت : بیماران این منطقه به واسطه نبود امکانات لازم مجبور هستند برای درمان و معالجه خود به شهرهای دیگر سفر کنند که این شرایط غیر قابل قبول است.
حسینی پور ایجاد این دانشکده را در جهت تقویت مجموعه درمانی غرب مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: هیچکس به دنبال واگرایی در این استان نیست و جغرافیای مازندران تغییر نخواهد کرد.
مقام عالی دولت در استان مازندران تصریح کرد: به زودی کلنگ بزرگترین شهر سلامت در رامسر با مشارکت بخش خصوصی به زمین زده خواهد شد و با بهره برداری از آن شرایط این منطقه در حوزه بهداشت و درمان متحول گردد.
وی یادآور شد: باید با وحدت و همدلی زمینه را برای اجرای طرح های بزرگ در مازندران فراهم آوریم.
شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در عرب مازندران تنها یک بیمارستان دولتی دارد.

 به گزارش ایرنا ، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در این سفر یکروزه که ۶۵ تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی می کنند ، از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی خواهد کرد.
استاندار مازندران تاکنون از مرکز بوم گردی روستای شانه تراش  و مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور بازدید کرد و قرار است عصر امروز از مجموعه دانش بنیان کشاورزی روستای نعمت آباد و کارخانه پارس نئوپان تنکابن بازدید کند.
حسینی پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم ، خانواده شهدا ، فعالان سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی دیدار و گفت و گو خواهد داشت. برگزاری نشست شورای اداری و حضور در منزل شهید هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به تنکابن اعلام شد.

استاندار مازندران با اتخاذ این راهبرد تاکنون در شهرستان های نکا، گلوگاه، فریدونکنار، جویبار و چالوس سفر شهرستانی را به انجام رسانده که شماری از اهالی این شهرستان در گفت و گو خبرنگاران ایرنا از متد مدیریتی که برای نخستین بار در کشور عملیاتی شده است، ابراز رضایت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha