۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84892305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۱ میلیون لیتر بنزین همزمان با ایام اربعین در منطقه همدان مصرف شد

همدان- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در ۱۵ روز مانده به اربعین امسال (۱۱ تا ۲۶ شهریور) ۳۱ میلیون و ۴۰۵ هزار لیتر بنزین در منطقه همدان به مصرف رسید که فراتر از مدت مشابه سال گذشته است.

امین روستایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصرف بنزین همزمان با سفر اربعین در بازه زمانی ۱۵ روز مانده به اربعین سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نزدیک به ۳۳ درصد افزایش یافت و رکورد تازه ای را از خود بر جا گذاشت.

وی اظهار داشت: پیک مصرف بنزین در روز ۱۷ شهریور ماه جاری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر ثبت شد، در حالی که در حالت عادی میانگین مصرف روزانه در استان همدان یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر است که با مقایسه این ۲ رقم شاهد افزایش ۸۰ درصدی مصرف بنزین در این روز بودیم.

روستایی تصریح کرد: استان همدان با قرارگیری در موقعیت خاص جغرافیایی و اتصال دهنده مناطق شمالی و مرکزی به غرب و جنوب کشور نقشی مهم در سوخت رسانی در بخش حمل و نقل سبک و سنگین دارد.

وی ادامه داد: در آیین بزرگترین تجمع سیاسی - عبادی شیعیان در کربلای معلی، از سراسر کشور زائران حرم مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) از این استان و بزرگراه کربلا عبور کرده و برکت توفیق خدمت خادمان سوخت رسان دارالمومنین همدان را تضمین می کند.

روستایی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حسینی سوخت رسانی به مجاری عرضه در طول مسیر، با قوت و شدت بیشتری همراه شد و سوخت رسانان اجازه ندادند لحظه‌ای جریان عرضه سوخت در جایگاه ها کند یا متوقف شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: توجه به حجم عظیم مسافرت زائران در محورهای ارتباطی استان و بزرگراه کربلا، روند فزاینده مصرف سوخت همچنان ادامه دارد.

 استان همدان ۹۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های سوخت مایع شامل بنزین و نفتگاز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha