۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84895249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱۳ هزارو ۸۲۷ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که تا تاریخ هشتم مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردید.

ولی الله زمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان بهای گندم به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

 وی یادآورشد: ارزش ریالی خرید گندم تا تاریخ ۲۹ شهریور سال جاری بیش از ۲۴ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال بوده که ۵۷ درصد از بهای کل خرید تضمینی استان زنجان پرداخت شده است.

زمانی اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای پرداخت مطالبات گندم کاران انجام شده است و کشاورزان استان زنجان هیچ نگرانی درباره به تعویق افتادن پرداخت بهای گندم نداشته باشند.

وی با تشریح جزئیات این خرید تضمینی، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۱۰ هزار و ۹۱ تن گندم کشاورزانی که در سال زراعی ۱۴۰۱ برداشت کرده اند  خریداری شده و به ازای هر کیلوگرم ۱۱۵ هزار ریال به حساب کشاورزان واریز واریز شده است.

زمانی با بیان اینکه هم اکنون ۶ مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، افزود: خرید تضمینی گندم تا آخر شهریور ماه جاری ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha