۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84900652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت ورامین: توطئه دشمنان علیه نظام و مردم ایران شکست خورد

ورامین- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران و ملت تمام توان خود را به کار گرفته تا نظام اسلامی را دچار چالش کنند که در این توطئه شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از مناطق کشور گفت: کینه‌توزی استکبار علیه ملت ایران تمامی ندارد و دشمنی که از جنگ نظامی علیه ملت ایران ناامید شده تلاش دارد تا با استفاده از روش‌های سخیفی همچون کشاندن مردم به خیابان‌ها، نظام را با چالش مواجه کند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام از تأثیرگذاری تحریم‌ها علیه ملت ایران نیز ناامید شده و امروز شاهدیم که با تلاش‌های دولت و صبر ملت و گشایش‌ها در فروش نفت و صادرات بسیاری از محصولات، رشته دشمن علیه ایران اسلامی پینه شده است به همین دلیل که بدخواهان ایران و ملت تمام توان خود را به کار گرفته تا نظام اسلامی را دچار چالش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با طرح این موضوع که چرا دشمن از فوت یک دختر خانم علیه نظام استفاده کرده اظهار داشت: تمام شواهد نشان می‌دهد که دشمن از مدت‌ها پیش آماده ایجاد فتنه در کشور بوده و چه فرصتی بهتر از فوت این خانم کرد که می‌توانست به توطئه تجزیه کردستان دامن بزند و دعوای شیعه و سنی به راه بیاندازند.

محمودی تأکید کرد: بانوان باید قدر چادر خود را دانسته و در حفظ حجاب و عفاف خود ذره‌ای متزلزل نشوند چرا که چادر سلاح بانوان است و دشمن در صدد خلع سلاح بانوان از حجاب است، دشمن بداند همان گونه که رضاشاه و اربابان آمریکایی او نتوانستند حجاب را از سر زنان مؤمن ایران بردارند، نوچه‌های استکبار هم هرگز موفق به این کار نمی‌شوند.

امام جمعه موقت ورامین با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مقابله با فتنه اخیر اظهارداشت: امروز مسئولان هرچه برای این مردم نوکری کنند باز هم کم است، مردم باید نتیجه تلاش‌های مسئولین را به ویژه در حوزه اقتصادی، تأمین مسکن، ازدواج جوانان و. …حس کنند.

وی تأکید کرد: فتنه اخیر درس بزرگی برای همه داشت که نباید دایره انقلاب را با تنگ نظری تنگ کرد و چهره‌ها و عناصر دلسوز و کارآمد انقلابی را منزوی ساخت، امروز همه باید به دنبال جذب حداکثری باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha