۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84907076
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

چهارهزار روستایی در مسابقات جام پرچم مینی فوتبال استان همدان حضور دارند

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: چهار هزار نفر از جوانان روستایی در مسابقات جام پرچم مینی فوتبال این استان حضور دارند که یک جامعه آماری بسیار بی سابقه در ورزش روستایی کشور است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی از مسابقات "جام پرچم" به عنوان یک رویداد مهم نشاط‌آور برای جامعه روستایی استان یاد کرد و اظهار داشت: در این مسابقات حدود ۳۳۱ تیم در قالب ۱۰ شهرستان از استان همدان ثبت نام کردند و مسابقات از اواخر مرداد آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون این مسابقات در چهار شهرستان بهار، فامنین، اسدآباد و کبودرآهنگ به پایان رسیده است و در سایر شهرستان های استان مسابقات در حال پیگیری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: مسابقات استانی اوایل آبان ماه سال جاری برگزار و  تیم های برتر شهرستانی با هم رقابت می کنند تا در نهایت تیم برتر و منتخب استان معرفی و راهی مسابقات کشوری شود.

حقیقی گفت: با برنامه ریزی‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان لباس مورد نیاز تیم‌ها و توپ بازی‌ها تامین شده است و پشتیبانی و حمایت از هیات‌های ورزش شهرستانی در دستور کار قرار دارد.

کتاب «بابای قهرمان ما» خاطرات شهید شاخص ورزش همدان رونمایی شد

کتاب «بابای قهرمان ما» روایت مجموعه خاطرات کودکی فرزندان شهید «علیرضا شمسی‌پور» شهید شاخص جامعه ورزش کشور به نویسندگی لیلا گودرزیان فرد رونمایی شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در حاشیه این مراسم، گفت: این کتاب روایت مجموعه خاطرات کودکی فرزندان شهید «علیرضا شمسی‌پور» به قلم «لیلا گودرزیان فرد» و تصویرگری «فائزه دولت‌آبادی» است که در انتشارات «حماسه ماندگار» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان به چاپ رسیده است.

چهارهزار روستایی در مسابقات جام پرچم مینی فوتبال استان همدان حضور دارند

محمد برخوردار افزود: با توجه‌ به اینکه سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» امسال به‌عنوان شهید شاخص جامعه ورزش کشور انتخاب شده، معرفی این شهید به مردم علی‌الخصوص قشر کودک و نوجوان ضروری است.

«شهید علیرضا شمسی‌پور» در سال ۱۳۴۲ در شهر همدان متولد شد و از سال ۱۳۶۳ برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به مناطق جنگی اعزام و بارها مجروح می‌شود.

با تولد داعش، این سردار سپاه اسلام دوباره لباس رزم بر تن کرد و این‌بار در قامت مدافع حرم در عراق و سوریه به جنگ داعشیان رفت و به شهادت رسید.

معرفی قهرمانان و بانوان توانمند استان همدان از رسانه ملی در دستور کار است

مدیرکل صداوسیمای استان همدان گفت: معرفی قهرمانان و بانوان توانمند استان همدان از رسانه ملی در دستور کار است.

کیوان الوندی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان پرداختن به امور جوانان را از اولویت های صداوسیما دانست و افزود: بهره‌گیری از ابعاد مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ورزشکاران در رسانه ملی از موارد مهمی است که امروز در صداوسیمای مرکز همدان با همکاری دستگاه ورزش باید به آن پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق هرچه بیشتر این مهم باید ارتباطات و تعاملات هرچه بیشتر ۲ دستگاه رقم بخورد؛ گفت: قهرمانان با اخلاق استان الگوی مناسبی برای جامعه و اجتماع امروز هستند لذا باید از این ظرفیت برای الگوسازی جوانان استفاده شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان اظهار داشت: صداوسیمای مرکز همدان در راستای عمل به وظایف خود در قالب‌های مختلف آمادگی دارد قهرمانان و بانوان توانمند استان را در حوزه‌های مختلف از طریق شبکه استانی همدان معرفی کند.

الوندی با اشاره به اینکه در برنامه‌های سیما و رادیو برنامه‌های ورزشی به‌صورت حداکثری پوشش داده می شود گفت: امروز جامعه نیازمند اجرای برنامه‌های متنوع و بزرگ متناسب با نیاز جامعه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha