۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84959791
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اردوی خارجی حداقل نیاز قایقرانان همدانی برای رقابت های جهانی است

همدان- ایرنا- مربی پیشکسوت قایقرانی همدان عملکرد دختران روئینگ استان در ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را همانند گذشته مطلوب دانست و گفت: حضور در اردوهای خارجی و بهره مندی از امکانات مناسب حداقل نیاز این ورزشکاران برای رویارویی بهتر با حریفان قدرتمند جهانی است.

«مهدی صمدی» روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر چند در مسابقات آسیایی اغلب کشورها نفرات اصلی خود را استفاده نمی‌کنند و بیشتر به فکر رقابت‌های جهانی هستند اما به هر حال با بضاعت موجود، قایقرانان همدانی همواره در ترکیب تیم ملی کشورمان موفق بوده‌اند.

وی اضافه کرد: مریم کرمی و مریم امیدی پارسا نزدیک به ۱۰ سال در ترکیب تیم ملی توانسته‌اند در مسابقات آسیایی همواره درخشش لازم را با کسب مدال داشته باشند و البته کیمیا زارعی نیز در سه چهار سال اخیر این مسیر را به خوبی طی کرده است.

حضور در اردوهای خارجی حداقل نیاز قایقرانان همدانی برای رویارویی با حریفان جهانی است

صمدی با بیان اینکه این ملی پوشان حاصل تلاش و زحمات مربیان طی ۱۰ سال اخیر هستند، افزود: حضور در المپیک رویای هر ورزشکاری است و امیدوارم مسئولان تا فرصت باقی مانده امکانات لازم برای تمرین و مسابقه قایقرانان در سطحی که بتوانند شانس کسب سهمیه را داشته باشند، فراهم کنند.

این پیشکسوت قایقرانی همدان اظهار داشت: همدان از گذشته میعادگاه بهترین‌های قایقرانی کشور بوده که باید این شرایط را حفظ کرد و بتوانیم برای آینده به لحاظ پشتوانه‌سازی برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد.

صمدی با اشاره به اینکه کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار است، گفت: برای رسیدن به المپیک باید فراتر از قاره آسیا بتوان نسبت به ثبت رکورد تلاش کرد.

به گزارش ایرنا مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و جوانان ۹ تا ۱۳ آذر در پاتایا تایلند برگزار شد.

۱۶۹ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند. تیم ملی ایران نیز با ۱۳ ورزشکار و پنج مربی در این رقابت‌ها حضور داشت.

در پایان مسابقات ملی‌پوشان ایران سه طلا و پنج برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند که سهم قایقرانان همدانی ۲ نشان برنز توسط مریم امیدی‌پارسا و کیمیا زارعی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha