عضویت در مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد رایگان شد

یاسوج- ایرنا- عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌ هنری ،کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته ولی کودک از امروز دوشنبه ۱۸ مهرماه به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه به مناسبت هفته ملی کودک گفت: مخاطبان ۶ تا ۱۷ سال می‌توانند نسبت به عضویت یک‌ساله خود در کتابخانه‌های تخصصی کانون پرورش فکری اقدام کنند.

کبری اخلاقی‌نیا افزود: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، ارتقای کیفی دانش و مهارت خوانش کتاب در خانواده و مدارس، توسعه عدالت‌محور فعالیت‌های فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار، تقویت انگیزه مطالعه و کتاب‌خوانی و برقراری تعامل فرهنگی با خانواده‌ها و اولیای تربیتی از جمله اهداف اجرای طرح عضویت رایگان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جشنواره استانی «قصه گویی» هم امروز ۱۸ مهرماه  در استان برگزار می شود.

۱۶ تا ۲۲ مهرماه هم‌زمان با هفته ملی کودک در سراسر کشور با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» ، برنامه‌های متنوعی از سوی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. این برنامه ها در چهار بخش علمی، هنری، فرهنگی و ادبی برگزار می شوند.

 برپایی نمایشگاه آثار تابستانی اعضا، برگزاری نشست با موضوع کودک و خانواده سالم، اجرای پیک امید توسط مربیان سیار روستایی استان، دعوت از مدارس و مهدکودک ها جهت بازدید از مراکز و شرکت در ویژه برنامه های مراکز، اجرای برنامه پرواز بادبادک ها و دیگر موارد از برنامه های این هفته است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ مرکز فرهنگی و هنری دارد که از این تعداد ۱۱ مورد ثابت،  هفت مورد سیار و ۲ مورد نیز پستی است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha