۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۳۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84910870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک‌ها باید در تسهیل امر ازدواج و فرزند آوری، پشتوانه مردم باشند

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید پشتوانه تسهیل ازدواج جوانان و فرزندآوری شوند گفت:دستگاه‌ها باید حمایت‌های لازم را از کارمندانی که مادر می‌شوند، داشته باشد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استانداری، بیان کرد: برخی از بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات مرتبط با فرزندآوری و ازدواج عملکرد مطلوبی داشتند اما عملکرد برخی دیگر از بانک‌ها قابل قبول نبود که برای رسیدگی به این منظور کارگروهی تشکیل شده و در جلسات بعدی این موضوع را با حضور بانک‌ها بررسی خواهیم کرد.

خلیلیان با تأکید بر ضرورت اشتغال‌زایی برای جوانان بیان داشت: اشتغالزایی برای جوانان نقش اساسی در تسهیل ازدواج دارد.

وی افزود: موضوع تامین مسکن را باید به صورت ویژه دنبال کنیم تا اولویت‌های مشخص شده از سوی قانون محقق شود و بتوانیم رتبه استان خوزستان را از نظر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارتقا دهیم.

استاندار خوزستان در خصوص ارائه تسهیلات مرتبط با فرزندآوری و ازدواج از سوی بانک‌ها، بیان کرد: سخت‌گیری بانک‌ها در دریافت وثیقه است و پس از برگزاری جلسه کارگروه، تصمیماتی را در زمینه سخت‌گیری بانک‌ها در دریافت وثیقه اتخاذ خواهیم کرد تا بانک‌ها در ارائه تسهیلات مربوط به ازدواج، فرزندآوری و مسکن وثایق سنگینی را از مردم دریافت نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha