برخی دستگاهها از اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران استنکاف می‌کنند

زنجان – ایرنا - مدیر کل بازرسی ارزیابی عملکرد رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی دستگاه ها ناخواسته در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران وارد استنکاف می شوند و البته بنیاد شهید پیگیر حل مساله در این دستگاهها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید حقیقی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در زنجان با بیان اینکه موضوع استنکاف برخی دستگاه ها در اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، به مجلس هم کشیده شده است، اظهار داشت: نامه نگاری ها و مکاتباتی با دستگاههای اجرایی صورت گرفت و برخی دستگاهها و سازمان ها در این خصوص پای کار آمدند.

وی ادامه داد: در صورت ادامه استنکاف دستگاه ها در خصوص اجرای این قانون، مراتب امر به مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی و نام دستگاهها به مجلس و سایر نهادها اعلام خواهد شد.

مدیر کل بازرسی ارزیابی عملکرد رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بیشترین مورد شکایات و درخواست های جامعه هدف این نهاد مربوط به حوزه های درمان، مسکن، اشتغال و آموزش است، گفت: در بنیاد شهید به شکل هوشمند مسیرهایی برای انعکاس درخواست ها و شکایات مخاطبان تعبیه شده است و این موضوع به شکل حضوری نیز انجام می شود.

حقیقی با بیان اینکه جامعه هدف ما بسیار ویژه و عزیز هستند، افزود: به طور مسلم ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان مطالبات به حقی دارند و تلاش ما خدمت رسانی هر چه مطلوب به این عزیران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha