هلال احمر استان مرکزی به نیازمندان تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی پرداخت می‌کند

اراک - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این جمعیت به سرپرستان خانوار و بیماران نیازمند و سخت‌درمان استان تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

«علیرضا شهرجردی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افراد متقاضی واجد شرایط می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان مراجعه و درخواست دریافت وام قرض‌الحسنه را ارایه کنند.

وی بیان کرد: بیماران نیازمند و صعب العلاج برای اینکه بتوانند این تسهیلات را دریافت کنند باید به پزشک معتمد جمعیت هلال احمر مراجعه و پس از تایید و احراز هویت، مدارک را برای بررسی به کمیته‌ مدنظر ارسال کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: صورت‌حساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان‌ها، گواهی پزشک مبنی بر بیماری و مدارک شناسایی معتبر از مواردی است که باید از سوی متقاضیان به کمیته بررسی که با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر، خزانه‌دار، معاون درمان و توانبخشی و حراست جمعیت، برگزار می شود، ارایه شود.

شهرجردی عنوان کرد: امسال ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی بانک مهر ایران برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند صعب‌العلاج و مسری در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص بازه زمانی پرداخت این تسهیلات نیز گفت: بررسی مدارک در کمیته مورد نظر کمتر از یک ماه انجام و پس از احراز هویت بیمار، معرفی‌نامه‌ای در اختیار فرد قرار می‌گیرد که می‌تواند به بانک عامل برای دریافت وام مراجعه کند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: کارمزد این تسهیلات چهار درصد و در اقساط ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است.

۱۲ هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha