تصادف زنجیره ای در همدان یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد زنجیره ای سه دستگاه خودرو در جاده غارعلیصدر یک نفر فوت و یک نفر مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ علی فکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح امروز یک‌دستگاه سواری پیکان، خودروی سواری پراید و تراکتور در نزدیکی روستای هارون آباد با یکدیگر برخورد کردند.

وی اضافه کرد: در این سانحه سواری پیکان به صورت رخ به رخ با تراکتور برخورد کرد که راننده سواری در دم جان باخت.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: با توجه به شدت سانحه رانندگی، نیروهای امدادی از دستگاه های هیدرولیکی برای جدا سازی این ۲ وسیله نقلیه و بیرون آوردن راننده استفاده کردند.

سرهنگ فکری اظهارداشت: در ادامه این سانحه جاده ای، یک‌دستگاه سواری پراید نیز با سواری پیکان برخورد کرد که راننده این وسیله نقلیه نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: تصادف این سه وسیله نقلیه موجب مسدود شدن بخشی از راه و کندی تردد وسایل نقلیه شده بود که با تلاش تیم های امدادی و حضور به موقع پلیس مسیر تا ظهر امروز بازگشایی شد.

رییس پلیس راه استان همدان یادآورشد: جاده غار علیصدر یکی از سانحه خیزترین جاده های برون شهری استان همدان محسوب می شود که سالانه شمار زیادی از شهروندان و مسافران در این مسیر ۷۰ کیلومتری جان خود را از دست می دهند.

سرهنگ فکری افزود: اواسط هفته گذشته نیز خروج یک دستگاه پراید از مسیر اصلی و برخورد با کامیون منجر به انحراف کامیون به سمت چپ و برخورد با یک دستگاه سواری شاهین شد که در این سانحه سه سرنشین سواری شاهین در دم جان باختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha