وزش باد و گردوخاک از روز پنجشنبه استان کرمانشاه را فرا می‌گیرد

کرمانشاه - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد همراه با گردوخاک محلی از فردا، پنجشنبه این استان را فرامی گیرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی استان، سعید قاسمی افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، هوای استان امروز صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا پنج شنبه تا اواسط هفته آینده، تحت تاثیر عبور متناوب امواجی از جو منطقه علاوه بر ابرناکی، آسمان استان در بعضی ساعات شاهد وزش باد همراه با گردوخاک محلی (بخصوص در روزهای جمعه و شنبه) خواهد بود.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: این شرایط ممکن است در ساعاتی از عصر جمعه تا روز یکشنبه به طور عمده در مناطق شمال و شمال غرب استان با رگبار پراکنده باران نیز همراه گردد.

قاسمی تاکید کرد: همچنین در این مدت شاهد کاهش متوسط دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین ۲۹ تا هفت درجه سانتی گراد در نوسان بود و در همین مدت نیز سنقر با چهار درجه سردترین و قصرشیرین با ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

به گزارش ایرنا، اداره‌کل هواشناسی کرمانشاه دارای ۲۴ ایستگاه هواشناسی در سطح استان است که از این تعداد پنج ایستگاه (سینوبتیک) اصلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha