۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84918744
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جنجال و تنش در بازی ملوان و پرسپولیس با کارتهای قرمز داور

رشت - ایرنا - بازی تیمهای فوتبال ملوان و پرسپولیس تهران با حاشیه هایی همراه بود که مهمترین آن، تصمیمات داور در دقایق پایانی این مسابقه و نشان دادن کارت قرمز به سرمربی و کمک مربی ملوان بود.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و پرسپولیس عصر پنجشنبه در هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت پرسولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل حرف خود به برتری رسید.

این دیدار همانند سایر مسابقات چند هفته اخیر بدون حضور تماشاگر برگزار شد و سکوت عجیبی در سکوهای خالی این ورزشگاه حکمفرما بود، زیرا تماشاگران پرشور ملوان در این دیدار حضور نداشتند تا این مسابقه با هیجان بیشتری برگزار شود.

نیمه اول این بازی هر ۲ تیم بازی سرد و کسل کننده را از خود به نمایش گذاشتند و بینندگان این بازی که از پای تلویزیون نظاره گر این دیدار بودند، یک بازی بدون موقعیت جدی را در نیمه اول تماشا کردند اما در نیمه دوم وضعیت تغییر یافت و به خصوص در دقایق پایانی و وقت های اضافه، این بازی با تنش و جنجال نیز همراه شد.

در نیمه دوم این بازی  و دقیقه ۷۸ تیم پرسپولیس توسط لوکادیا به گل برتری دست یافت تا یخ بازی آب شود، اما روی یک موقعیت ملوان، کادرفنی و بازیکنان این تیم اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند اما علی صفایی داور این حرکت را پنالتی اعلام نکرد که این امر باعث اعتراض شدید نیمکت نشینان ملوان به تصمیم داور شد.

پس از به ثمر رسیدن گل برتری پرسپولیس نیز، بازیکنان ملوان حملات زیادی را انجام دادند تا به گل مساوی دست یابند به خصوص در دقایق پایانی، ملوانان سراپا حمله بودند و با توجه به آسیب دیدگی چند بازیکن در جریان این نیمه، از سوی داور ۶ دقیقه وفت تلف شده اعلام شد اما در وقتهای تلف شده نیز، به دلیل اعتراض شدید کادرفنی ملوان و اخراج مازیار زارع، داور مجبور شد حدود پنج دقیقه دیگر وقت اضافه منظور کند.

با وجود اینکه نیمکت نشینان ملوان به تصمیمات داور معترض بودند، در یکی از این اعتراض ها، داور به یکی از بازیکنان نیمکت نشین ملوان کارت زرد نشان داد که پس از آن، مازیار زارع به شدت به این تصمیم داور معترض شدند که اعتراض های سرمربی ملوان درنهایت با کارت قرمز داور مواجه شد.

مازیار زارع پس از دریافت کارت قرمز، برای لحظاتی از زمین بازی بیرون نرفت و به سمت داور هجوم برد که تعدادی از بازیکنان و نیمکت نشینان ملوان به همراه کریم باقری کمک مربی پرسپولیس، زارع را به بیرون از زمین هدایت کردند.

اما این بازی همچنان با تنش همراه بود تا اینکه داور در سوت خود دمید تا این بازی با پیروزی خارج از خانه پرسپولیس و شکست خانگی ملوان خاتمه یابد که پس از اتمام بازی نیز، تعدادی از بازیکنان و مربیان ملوان به نحوه قضاوت داور این بازی معترض بودند.

 اما مازیار زارع سرمربی ملوان که به همراه بابک پورغلامی کمک مربی این تیم به دلیل دریافت کارت قرمز از نیمکت اخراج شده بود، پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به سوی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس رفت و به وی به دلیل پیروزی در این مسابقه تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha