۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84919174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تن‌هاخ: رونالدو همچنان بخش مهمی از تیم است/ او از رفتن به زمین به عنوان یار تعویضی خودداری کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: کریستیانو رونالدو همچنان بخش مهمی از تیم ماست.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد فردا شنبه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی می‌رود. از این رو اریک تن‌هاخ سرمربی شیاطین سرخ در نشست خبری پیش از این دیدار در خصوص حواشی اخیر که برای کریستیانو رونالدو رخ داد، صحبت کرد. 

او تایید کرد که رونالدو از حضور در بازی مقابل تاتنهام به عنوان بازیکن تعویضی خودداری کرده است.

تن‌هاخ در ادامه گفت:‌ این موضوع بین من و کریستیانو رخ داده است. فکر می‌کنم بیانیه باشگاه نیز در این خصوص واضح است.

سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو بخشی از تیمش خواهد بود یا نه، تایید کرد: بله، این نیز در بیانیه آمده است. او همچنان بخش مهمی از تیم است.

وی ادامه داد: من مدیر هستم، من مسئول موارد اخلاقی اینجا هستم و باید استانداردها و ارزش‌ها را تعیین کنم و باید آن‌ها را کنترل کنم. در تیم، ارزش‌ها و استانداردهایی داریم و باید آن را کنترل کنم.

تن‌هاخ عنوان کرد: بعد از ماجرای وایکانو به او گفتم که این غیرقابل قبول است. این دومین بار است و عواقبی هم دارد. ما فردا دلتنگ او هستیم. این یک غیبت برای تیم است اما برای نگرش و ذهنیت گروه مهم است و اکنون ما باید روی چلسی تمرکز کنیم چرا که این مهم‌تر است.

به گزارش ایرنا، رونالدو در دیدار هفته گذشته تیمش برابر تاتنهام به میدان نرفت و زمین مسابقه را پیش از پایان بازی ترک کرد. این اتفاق باعث شد تا مربی هلندی یونایتد نام این ستاره پرتغالی را از لیست تیمش برای بازی برابر چلسی خط بزند. 

البته رونالدو در پست اینستاگرامی به نحوی رفتار خود را یک رفتار احساسی خواند و اعلام کرد که سخت مشغول تمرین است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha