۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۰
کد خبر: 84919186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت ورامین: دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی جوانان را هدف گرفته است

ورامین - ایرنا - امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمنان قسم خورده نظام در مقابله با جمهوری اسلامی جوانان را هدف قرار داده لذا پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان و جوانان می‌تواند این توطئه را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مسجد جامع تاریخی این شهرستان اقامه شد، اظهار داشت: در بررسی ابعاد فتنه اخیر، فوت یک نفر تنها بهانه‌ای برای دشمنی با دین بود ولی مردم با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران و فتنه‌گران، این توطئه را خنثی کردند.
وی افزود: افرادی در جریان فتنه اخیر، تحت تأثیر شرایط در صحنه اعتراضات حضور پیدا کردند که باید این افراد فریب خورده با رأفت اسلامی برخورد شود ولی کسانی که با جان و مال بازی  و مغرضانه و مزدورانه اغتشاش کردند، برخورد شدید قانونی شود.
قدوسی نژاد تصریح کرد: اگر سردسته اغتشاشات که آب به آسیاب دشمن ریخته و به ملت خیانت کردند به شدت مجازات شوند، دیگر مزدوران بیگانه که قصد اغتشاش و بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند، جسارت این رفتار را به خود راه نمی‌دهند.

خطیب جمعه ورامین با بیان اینکه دشمنان نظام در مقابله با ایران اسلامی جوانان را هدف قرار داده‌اند اظهار داشت: در گذشته برخی از افراد با خیانت به آموزش و پرورش، نسبت به جوانان بی توجهی کردند که برای جبران این خسارات، لازم است تا خانواده‌ها به نوجوانان خود اهمیت بیشتری داده و آموزش و پرورش نیز در حوزه پرورشی با جدیت بیشتری ورود کند.
قدوسی نژاد تأکید کرد: امروز باید با عمل به جهاد تبیین، ضمن بیان دستاوردهای نظام و شیوه دشمنی و توطئه دشمنان، به شبهات دانش آموزان، نوجوانان و جوانان پاسخ داد.
امام جمعه موقت ورامین گفت: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، دانش‌آموزان مجبور به استفاده از تلفن همراه و اینترنت بودند که این امر آسیب‌هایی را به همراه داشت، حال که با تلاش‌های صورت گرفته از سوی کادر درمان و دولت، مدارس به ضورت حضوری بازگشایی شده، والدین باید مراقبت بیشتری در استفاده جوانان از اینترنت انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha