۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 84946528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ورامین: مسئولان ضمن برخورد با عوامل اغتشاشات، ابعاد آن را تبیین کنند

ورامین- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین ضمن تسلیت شهادت عده‌ای از هموطنان در حادثه تروریستی ایذه گفت: مسئولان باید ضمن برخورد قاطع و جدی با عوامل اغتشاشات و حملات تروریستی، ابعاد مختلف آن را در مسیر تحقق عمل به جهاد تبیین بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسالام حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: امروز آحاد مردم ایران اسلامی خواستار برخورد قاطع، سریع و عبرت آموز دستگاه قضایی با عوامل اصلی فتنه، اغتشاشگران و کسانی هستند که به جان و مال مردم تعرض می کنند.

وی افزود: جنایاتی که در ایام اخیر فتنه‌گران و آشوب طلبان علیه مردم و نظام انجام داده‌اند، در اصل ضد دین و اسلام است و باید با رفتارهای داعش‌گونه اراذل و اوباشی که تبر به دست به

اغتشاش می‌زنند برخورد جدی و قاطع شود.

قدوسی‌نژاد گفت: این که عده‌ای دست به اغتشاش، آشوب، قتل و جنایت زده و برخی از افراد به ویژه سلبریتی‌ها و برخی خواص از آنان حمایت می‌کنند قابل قبول نیست لذا از مسئولان درخواست می‌شود تا با قاطعیت با اغتشاشگران برخورد کرده و ابعاد مختلف این فتنه را برای آگاه سازی مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به گلایه و انتقاد مردم از برخی عملکردها و مشکلات گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم پاسخگو باشند و در صدد رفع مشکلات بر آیند، نقد و اعتراض مردم نسبت به مشکلات موجود باید شنیده شده و برای رفع آن چاره‌ای اساسی اندیشیده شود، از مردم نیز درخواست می‌شود تا صف خود را از جنایتکاران جدا کنند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه دیده ایذه گفت: از مردم درخواست می‌شود تا هر گونه رفتار و حرکت مشکوک و فتنه جویانه را به مراجع ذی‌صلاح اطلاع داده و مسئولان امنیتی را بای مقابله هر گونه اقدام خرابکارانه یاری رسانند.

نمازگزاران در پایان نماز جمعه این هفته ورامین بسیار باشکوه با شعارهای انقلابی اقدامات اغتشاشاگران و استکبار جهانی علیه مردم و جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha