اهدای ۲ هزار قلم تجهیزات خانه ورزش روستایی

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از اهدای ۲ هزار قلم تجهیزات خانه ورزش روستایی به مناسبت هفته تربیت بدنی و با هدف پیشگیری موثر از اعتیاد خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمدهادی عسکری درباره اهدای تجهیزات خانه ورزش روستایی اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با توجه به اهمیت پرداختن به رویکرد جایگزین در پیشگیری موثر از اعتیاد در مراسم مشترکی این تعداد تجهیزات خانه ورزش روستایی اهدا شده است.

وی تصریح کرد: این تجهیزات شامل تشک تاتامی، تور والیبال، میز پینگ پنگ، میز شطرنج، فوتبال دستی، انواع توپ، البسه و لوازم ورزشی به ۳۳ خانه ورزشی روستایی استان کشور اهدا شد.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: پژوهش‌ها و شواهد میدانی نشان می‌دهد ورزش به عنوان منبع رشد و تکامل انسان عمل می‌کند.

عسکری افزود: انواع ورزش‌ها به خصوص ورزش‌های منظم عمومی و غیرحرف‌های می‌تواند فرصتی را برای بازی، سرگرمی و رقابت سالم، رهایی از خستگی با ایجاد زمان آزاد، بهبود جامعه‌پذیری بوسیله قوانینی که باید رعایت شوند، توسعه وفاداری، تعهد و پشتکار، پیشبرد ارزش‌های فرهنگی، تمرین مهارت‌های زندگی مانند مدیریت خشم و کاهش استرس و کسب درآمد فراهم آورند.

چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مصرف‌کننده مستمر و غیرمستمر در کشور وجود دارد که با بُعد خانوار آنان، حدود ۱۵ میلیون نفر از جمعیت کشور به صورت روزمره دغدغه و نگرانی در عرصه موادمخدر دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha