از خدمتگزاران برتر اربعین حسینی و دهه آخر صفر در مشهد تقدیر شد

مشهد- ایرنا- جمعی از مسئولان استانی خراسان رضوی و نماینده مردم مشهد در مراسمی با نام آیین شکرنه خدمت از خدمتگزاران برتر اربعین حسینی و دهه آخر صفر تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در این آیین افزود: پس از گذشت ۲ سال از شیوع کرونا و حضور میلیونی زائران رضوی در مشهد در دهه پایانی ماه صفر، مجاوران و شهروندان مشهدی برای عرض ارادت خودت به علی بن موسی الرضا زائران این امام رئوف را در خانه های خود پذیرفتند و اسکان دادند تا رسم میزبانی را به عالیترین شکل به جا آورند.

وی ادامه داد: این امر نشان داده که هر جا که کار ما لنگ بوده مردم خالصانه پای کار آمده اند وامروز این مراسم، بزرگداشت بخشی از این حرکت مردمی است که در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر برای خدمت رسانی به زائران رضوی و حسینی پای کار بودند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم این خدمت رسانی بی نظیر و صادقانه شما ثبت شود و ظرفیت های ایجاد شده از سوی مردم به نمایش گذاشته شود و زمینه فرهنگسازی این میزبانی بی نظیر از زائران فراهم شود.

از خدمتگزاران برتر اربعین حسینی و دهه آخر صفر در مشهد تقدیر شد

شهردار مشهد مقدس نیز در این مراسم خطاب به خدمتگزاران اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر گفت: شما با ارایه خدمات خالصانه خود در اربعین حسینی در عراق و نجف اشرف و ارایه خدمات در دهه پایانی ماه صفر در مشهد سنگ تمام گذاشتید و باعث افتخار مشهد و ایران شدید و هرکس از عراق بر می گشت از خاطرات زحمات بی دریغ شما پاکبانان و راهنمای زایران در کشور عراق و نجف اشرف می‌گفت.

مهندس ارجائی افزود: در ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر همدلی خوبی در بین مسولان استانی خراسان رضوی به صورت ملی در بین سایر دستگاه ها برای خدمت رسانی با زایران حسینی و رضوی صورت گرفت و در راس خدمت گذاری به زایران همراهی مردم و مجاوران مشهدالرضا بود که در خانه های خود را به روی زایران گشودند و نشان دادند همه آبروی ما برای زایران این امام رئوف است.

از خدمتگزاران برتر اربعین حسینی و دهه آخر صفر در مشهد تقدیر شد

رییس ستاد اربعین و معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: در اربعین حسینی امسال با کاروانی بیش از هزار نفر از همکاران شهرداری مشهد شامل ۵۵۰ پاکبان، ۳۵۰ نفر راننده اتوبوس، بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر نیروی فرهنگی و راهنمای زایر و کادر اجرایی، به نجف اشرف برای خدمت رسانی به زایران حسینی اعزام شدیم و این سفر معنوی را به قسمت معنوی و خدمت‌رسانی به زایران و یکی با نگاه ویژه و کرامت به همکاران انجام دادیم.

محمدرضا مومنی افزود: در این تیم در سیستم مدیریت در موضوع اربعین امسال در بین همکاران و مسولان منیت و بخشی گری وجود نداشت و همه با هم هماهنگ و به عنوان خدمتگزار حضور داشتند و ارایه خدمت می‌کردند.

وی ادامه داد: در اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر با مجموعه شهرداری نجف اشرف همکاری تنگاتنگی وجود داشت و با نمایندگی حج و زیارت استان خراسان رضوی و با سرکنسولگری هماهنگی و همکاری خوبی صورت گرفته بود و همه خالصانه به عنوان خادم الرضا(ع) و خادم الحسین(ع) پای کار بودند و امیدواریم سال آینده نیز با مدیریت بهتر و شایسته تری بتوانیم بازهم به زایران حسینی خدمت رسانی کنیم.

از خدمتگزاران برتر اربعین حسینی و دهه آخر صفر در مشهد تقدیر شد

در «آیین شکرانه خدمت» که با حضور معاون گردشگری سلامت کشور عراق، شهردار نجف اشرف، مسولان استان خراسان رضوی از جمله فرمانداری مشهد، مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، رییس شورای اسلامی شهر مشهد و با حضور جمع کثیری خدمتگزاران اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، از بیش چهل نفر از خدمتگزاران برتر اربعین حسینی و دهه آخر صفر شهرداری مشهد مقدس، نیروهای عملیاتی و خدمت رسان شهرداری مشهد و همچنین نیروهای مردمی و خادمان افتخاری تقدیر شد.

در این مراسم در سه بخش از خدمتگزاران اربعین حسینی و دهه آخر صفر شهرداری مشهد مقدس تقدیر شد.

همچنین در این مراسم شهردار مشهد از شهردار نجف و معاون گردشگری سلامت کشور عراق تقدیر کرد.

از خدمتگزاران برتر اربعین حسینی و دهه آخر صفر در مشهد تقدیر شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha