معاون بسیج مستضعفین: زمین جنگ در برابر دشمنان تغییر کرده‌است

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: زمین جنگ امروزی از موضع درگیری تن به تن و فیزیکی تغییر کرده و هوشمند شده‌است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز دوشنبه در نشست مسئولان اقشاری نواحی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: امروز مردم و نظام اسلامی هوشمند است و در برابر هر حرکت و واکنشی، رفتار هوشمندانه ای دارد.

وی یادآور شد: طی وقایع اخیر رفتار منطقی با اغتشاشگران شد و هر حرکت احساسی می توانست اتفاقات بسیاری را رقم بزند، اما برخورد منطقی فوق العاده ای انجام گرفت.

معروفی اظهار داشت: اهانت های بسیاری در این وقایع به مقدسات و ارزش های اسلامی صورت گرفت، اما در این رویداد منطق بر تصمیم ها و رفتارهای احساسی غالب شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمنان حساب شده، با برنام ریزی و قرارگاهی در حوادث اخیر برای ایجاد انشقاق در کشور وارد میدان شدند، تا به طبع این درگیرها، ایران را وادار به زانو زدن در برابر خواسته های آنان کند و در نهایت مسئولان دیپلماسی کشور مجبور به امضای آن تعهداتی شوند که آنان می خواهند.

وی امضای چنین تعهد نامه ای را شکست مقاومت ملت ایران خواند و تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح شهید، جانباز و اسیر دادیم تا ملت در برابر خواسته های آنان مقاومت و از انقلاب خود دفاع کنند.

معروفی ادامه داد: دشمن از نظر عده و عده چند برابر شده است اما قدرت کنونی جمهوری اسلامی در فناوری فضا، موشک نقطه زن و پهباد است.

در ادامه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : وقتی اقشار را پل ارتباطی بین مردم و نظام می دانیم یعنی حلال مشکلات مردم هستند ، یعنی مرجع و تکیه گاه اقشار، باید بتوانند مشکلات مردم را احصاء کنند و به اداره کل و نظارت وصل کنند تا آنان در سیاست گذاری ها مشکلات مردم را حل و امید در جامعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: تدبیر و اندیشه امام حسین(ع) در شکل و محتوای عاشورا است که این مهم در هشت سال جنگ تحمیلی تکرار شد. تمام فکر، آرمان و ایده امام و رهبر انقلاب اسلامی عاشورایی است. اگر آن چیزی که امام در وصیت نامه خود و مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرمودند را عملیاتی کنیم تبیین عاشورا خواهد بود.

سردار معروفی تصریح کرد : در حوزه ترویج فرهنگ مقاومت جهاد و شهادت یک مقدار کوتاهی شده ،چون همه با نگاه سیاسی پیش رفتند بلکه باید با نگاه جامع الاطراف پیش برویم. جهاد، شهادت و خدمت سیاسی نیست، دولت مردمی برای مردم کار می کند، اینها جامعیت نظام اسلامی است.

تاکید بر رفع شبهات دانش آموزان 


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران،با بیان اینکه مسئولین باید قدر دانش آموزان را بدانند گفت:امروز باید ضمن بیان دستاورد های انقلاب به شبهات دانش آموزان پاسخ داد.

سردار احمد ذوالقدر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نقش دانش آموزان در شرایط کنونی اظهار داشت:دانش آموزان ما همان ادامه دهندگان راه پرنور ۳۶ هزار شهید دانش آموز هستند.

وی ادامه داد: دانش آموزان ما همان شهید حججی ها و شهید فهمیده ها هستند که امروز با هوشیاری و بصیرت در خط مقدم دفاع از انقلاب هستند.

سردار ذوالقدر با تاکید بر اینکه دانش آموزان ما امروز در نقش های مختلف در حوزه های متفاوت علمی،فرهنگی ،دینی و...در حال خدمت به کشور هستند بیان کرد:مسئولین باید قدر دانش آموزان را بدانند و شبهات آنان را برطرف کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران یاد آور شد:اگر جایی مشکلی هست برای رفع آن باید اهمیت بیشتری به دانش آموزان داد و اجازه گفت و گو داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha