انهدام باند سرقت به عنف در شهرستان ری

شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند سرقت به عنف در محدوده حسن آباد خبر داد و گفت: اعضای این باند به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در این باره توضیح داد: ۴ سارق زورگیر با استفاده از موتورسیکلت به صورت زوجی با تهدید سلاح سرد (چاقو) اقدام به سرقت تلفن همراه جوانان می کردند.

وی ادامه داد: متهمان در یک کار اطلاعاتی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۵۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

وی یادآور شد: اعضای این باند پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع  قضایی شدند.

سارق حرفه ای خودرو با تیراندازی پلیس ری زمین‌گیر شد

همچنین سرهنگ واحدزاده رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار خودرو به همراه کشف یک دستگاه خودروی مسروقه طی تعقیب و گریز ضربتی و تیراندازی تیم عملیاتی آن یگان خبر داد.

وی یادآور شد: در تحقیقات انجام شده متهم به ۶ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

مبادله مواد مخدر با اموال مسروقه در باقرشهر
سرهنگ نکومنش رئیس کلانتری ۱۷۵باقرشهر هم از دستگیری ۳ مالخر لوازم مسروقه در محله باقرشهر که به ازای موادمخدر از سارقان لوازم سرقتی خریداری می کردند خبر داد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ۳ دستگاه دوربین مداربسته، ۳ دستگاه پمپ آب، ۱۱ دستگاه تلفن همراه، ضبط خودرو، جک خودرو، تعداد زیادی ابزار آلات و آچار و مقادیر زیادی کابل برق مسروقه و... کشف شد.

نکومنش خاطرنشان کرد: متهمان که به خرید اموال مسروقه از سارقان اعتراف کردند، پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

همچنین در خبری دیگر سرگرد یازرلو رئیس کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار خودروهای محدوده شهرری با اقدامات فنی و اطلاعاتی تیم عملیاتی آن یگان خبر داد.

وی گفت: در بازدید از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد و متهم در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha