۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84924923
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جزئیات مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در ملایر اعلام شد

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با خانواده شهید نظری، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهید پاسدار «علی نظری» فردا جمعه ساعت ۸:۳۰ صبح در ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار «علی نظری» در شهرستان ملایر اظهار داشت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری مراسم تشییع باشکوه با شهید مدافع امنیت در این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: پیکر مطهر شهید نظری ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان روی دست مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید، در گلزار بهشت هاجر به خاک سپرده می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: مراسم وداع با پیکر شهید نظری نیز عصر امروز همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور استاندار همدان در حال برگزاری است.

اسماعیلی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید پاسدار «علی نظری» به مردم شهرستان ملایر و خانواده معظم این شهید والامقام، خاطرنشان کرد: شهادت شهید پاسدار نظری نشان داد که امروز در کوچه‌پس‌کوچه‌های ملایر نیز معبری برای شهادت وجود دارد.

وی با بیان اینکه متهمان بدون شک به جزای خود خواهند رسید، افزود: برای فضاسازی و گرامیداشت شهادت یکی از پاسداران گمنام امام زمان(عج) باید سنگ‌تمام گذاشته و هیاهو شود، چراکه اگر برای واقعه غدیر هیاهو می‌کردیم، دشمن غدیر را از ما نمی‌گرفت.

فرماندار ویژه ملایر بر لزوم فضاسازی شهر به تمثال مبارک شهید نظری و آمادگی صد درصدی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برپایی مراسمی باشکوه برای وداع و تشییع پیکر مطهر این شهید سرافراز تاکید کرد.

امام جمعه ملایر نیز گفت: شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره برای بارور و تنومند شدن مقابل دشمنان خون داده است و تا امروز ایستادگی خوبی را رقم زده است.

حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» اظهار داشت: سرنوشت انسان‌های پاک این است که به دست افراد پلید به شهادت برسند و شهادت پاسدار شهید نظری، بار دیگر شهیدپرور بودن شهرستان ملایر را معرفی کرد.

وی خواستار حضور پرشور و باشکوه مردم در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید نظری شد و تاکید کرد: بدون شک حضور باشکوه مردم، بار دیگر توطئه و نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا؛ سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha