۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85271803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: مطالبه جدی مردم ملایر تعیین تکلیف پرونده شهید "علی نظری" است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم شهیدپرور ملایر و خانواده معظم شهید نظری و دیگر خانواده‌های شهدای این شهرستان مطالبه دارند پرونده شهید مدافع امنیت شهید "علی نظری" به سرعت تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز پنجشنبه در نخستین مراسم سالگرد شهید مدافع امنیت شهید "علی نظری" در مسجد جامع ملایر اظهار داشت: هر چند در استان به سرعت و قانونی رسیدگی اقدام و در دادستانی و دادگستری استان و شهرستان اقدامات دقیق انجام شد، اما مردم مطالبه جدی دارند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یک‌هزار و شهید والامقام استان و شهدای مدافع امنیت، ادامه داد: کارنامه مردم ملایر در سال ۱۴۰۱ آنقدر روشن و پر افتخار است که باید به این مردم درود و رحمت گفت.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: از همان ساعت اولیه بعد از شهادت شهید "علی نظری" نگران بودیم کسانی با انگیزه‌هایی شروع به روایت‌سازی کنند، اگرچه روایت‌هایی که جعلی و غیر واقعی نیز انجام و زخم زبان‌هایی به خانواده شهید نظری و نیروهای مدافع امنیت، بسیجیان و نیروهای انتظامی زدند.

اسماعیلی ادامه داد: وظیفه دارم به عنوان فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اعلام کنم بدون شک لحظه و شهادت شهید "علی نظری" صد درصد مرتبط با صحنه اغتشاشات و با رعایت کامل سلسله مراتب شکل گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین روزهای تقویم امنیتی ملایر در طول ۴۵ سال انقلاب، روز شهادت "علی نظری" بود، بیان کرد: سه بار جلسه شورای تامین در آن روز شکل گرفت و همه دستگاه‌ها ماموریت‌های ویژه‌ای داشتند و در اشراف اطلاعاتی و در اقتدار عملیاتی خوش درخشیدند.

معاون استاندار همدان گفت: هنوز صحنه‌های مختلف شهر همچون میدان مادر و فخریه آرام نشده بود که عده‌ای مسلح در قالب چند خودرو در مناطقی از شهر جولان می‌دادند و اتفاقات تلخ در شهرهای دیگر کشور نیز همچون صحن شاه چراغ رخ داد.

اسماعیلی ضمن قدردانی از اقدامات قاطعانه و شجاعانه قوه قضاییه در پیگیری، رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های مرتبط با اغتشاشات، بیان کرد: مردم ملایر و نیروهای مدافع امنیت این مطالبه جدی را مطرح می‌کنیم تعیین تکلیف پرونده شهید نظری دچار اطاله شده است و هر چه سریع باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایرنا؛ در نخستین آئین سالگرد شهید "علی نظری" مدال سرو کنگره هشت هزار شهید والامقام استان همدان به خانواده شهید "علی نظری" اهدا شد.

سرگرد پاسدار «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha