دانشجویان همدان با تجمع جنایت تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

همدان- ایرنا- اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با تجمع اعتراضی جنایت تروریستی در حرم احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از هموطنانمان شد را محکوم کردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، در این تجمع در مقابل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد و دانشجویان با سردادن شعارهایی نظیر «حرف ما یک کلام، بازی نخور والسلام»، «از خون جوانان وطن لاله دمیده 
گفتند که داعش به لب مرز رسیده»، «صدای یک دانشجو، قلم میشه نه چاقو»، «دانشجو بیدار است، از فتنه گر بیزار است»، «آشوب‌گر، آلوده است، دستت به خون ملت»، «منافق حیاکن ، دانشجو رو رها کن» و «تا همه ایران که سلیمانی است، فتنه تکفیر ندارد اثر» خواستار  برخورد با هنجارشکنان و اغتشاشگران شدند.

دانشجویان همدان با تجمع جنایت تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

دانشجویان همچنین با سر دادن شعارهایی همچون«برای امنیت خواهرامون، چقدر شهید شدن برادرامون»، «زن، حیا و عزت این است شعار ملت»،«ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده» و «ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم» با خانواده شهدای حادثه تروریستی در حرم احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ همدردی کرده و انزجار خود را از اقدام پلید گروهک موسوم به داعش و حامیان آن اعلام کردند.

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در این اجتماع خودجوش با طنین فریادهای الله اکبر و مرگ بر ضد ولایت فقیه اقدامات تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم و از اغتشاشگران ابراز انزجار کردند. 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان در جمع دانشجویان اظهار داشت: مسأله امروز اغتشاشگران، مسأله حجاب نیست بلکه موضوع، کل نظام است.‌  

دانشجویان همدان با تجمع جنایت تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

حجت‌الاسلام «سعید کاظمی» اضافه کرد: تمدن غربی با تلاش برای حذف تمدن اسلامی دنبال تبدیل کردن ایران اسلامی به سوریه است.

غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را شهید و ۳۰ نفر را مجروح کردند.

یکی از شهدای این حادثه تروریستی احسان مرادی از اهالی شهر همدان است که صبح امروز با حضور خیل عظیمی از عزاداران بر روی دوش مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تشییع و در زادگاهش روستای دهپیاز به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha