۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84936535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متکی: ادامه روند هشت ساله دولت قبل چیزی از کشور باقی نمی‌گذاشت

زنجان- ایرنا - دبیر شورای وحدت کشور گفت: اگر روند هشت ساله دولت قبل ادامه پیدا می کرد چیزی از کشور باقی نمی ماند، نه از تاک نشان می ماند نه از تاکنشان.  

به گزارش خبرنگار ایرنا منوچهر متکی شامگاه سه شنبه در نشست اعضای شورای وحدت استان زنجان، افزود: شورای وحدت ۲ گام را از آغاز تشکیل در شهریور ۱۳۹۹ برای خود تعریف کرد که گام اول حضور پر نقش و پر رنگ در انتخابات ۱۴۰۰ بود، چون معتقد بودیم روند حاکم بر کشورداری روند درستی نبود؛ نتیجه سیاست خارجی به دلیل اعتماد به آمریکا، تحقیر بود ودر سیاست داخلی هم شاهد ناکارآمدی بودیم.

وی با بیان اینکه هر حزبی در انتخابات ۲ وظیفه تبلیغ نامزدها و معرفی نیروهای مناسب برای به کارگیری را دارد، اظهار داشت: در نیروهایی که برای به کارگیری در دولت معرفی کردیم دیدیم که اقبال به شورای وحدت کم است، ضمن اینکه دنبال سهم خواهی هم نبودیم.

دبیر شورای وحدت کشور گفت: موضع ما نسبت به دولت، حمایت، نقد و پیشنهاد است و بر اساس این محورها با دولت آیت الله رییسی تعامل می کنیم.

متکی خاطرنشان کرد: ما آقای رییسی را مناسب ترین گزینه برای ریاست جمهوری می دانستیم و می دانیم، اما در بین دولتمردان و کارگزاران اگر ناکارآمدی ببینیم نقد و پیشنهادمان را ارئه می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به اظهار نظری مبنی بر اینکه آیت الله رییسی و دولت او آخرین تیر خشاب نظام اسلامی است، گفت: هیچ کسی در نظام اسلامی آخرین تیر و شانس نیست و حیات انقلاب تا زمان ظهور ادامه خواهد داشت.

دبیر شورای وحدت کشور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: موضع ما نسبت به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شامل ۲ دستوالعمل تلاش برای وحدت با هم و پرهیز از اختلاف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha