۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84938200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت از علاقمندان برای شرکت در جشنواره تولید محتوای دیجیتال در کردستان

سنندج- ایرنا- مسوول فضای مجازی بسیج استان کُردستان از برگزاری چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال در آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی فرامرزی روز پنجشنبه در نشست خبری با اشاره به برگزاری رویداد ذکر شده از ۲۵ تا ۲۷ آبان،  اظهار داشت: این رویداد ۴۸ ساعته تخصصی در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، در سایت رویداد ثبت نام کنند.

وی افزود: امسال در کنار رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، اولین رویداد مردم‌پایه نیز برگزار می‌شود و اقشار مختلف مردم می توانند در سه بخش کلیپ و ویدئوهای موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی و عکس و عکس‌نوشت آثار خود را ارسال کنند.

مسوول فضای مجازی استان کردستان اضافه کرد: تیم های تخصصی علاقه مند به شرکت در این رویداد و همچنین ارسال آثار بخش مردمی می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت Event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

فرامرزی با بیان اینکه شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال مردم استان از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است، ادامه داد: در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلاهایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می‌توان این خلاها را به حداقل رساند.

وی یادآور شد: برگزیدگان این رویداد علاوه بر معرفی در مرحله استانی و دریافت جایزه نقدی، مجوز حضور در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار خواهد شد را دریافت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha