هیچ قدرتی توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و حضور پر برکت رهبری از چنان اقتداری برخوردار است که هیچ قدرتی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به آن وارد کند و توان مقابله با آن را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد حیدری» روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج با گرامیداشت یاد همه شهدا به خصوص شهدای بسیج و شهدای اخیری که مظلومانه در راه دفاع از امنیت و ناموس مردم جان فدا کردند تا همچنان آرمان های انقلاب و رکن رکین انقلاب تداوم داشته باشد، افزود: هفته بسیج برکتی است که بتوانیم از تهدیدات دشمن عبور کنیم.

وی با اشاره به باور به تفکر و ایمان به عمل بسیجی اظهار داشت: ما باید باورهایمان بسیجی و عمل هایمان هم بسیجی وار باشد و اگر این ۲ اصل را باهم داشته باشیم هیچ مانعی برای عمل به حسنات در جامعه و همچنین پیشبرد سیاست های نظام در همه عرصه ها نخواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: کسی که تفکر و عمل بسیجی داشته باشد در تار و پود فکریش اسیر بخشنامه و بروکراسی اداری نخواهد شد.

حیدری ادامه داد: تمام دستورات امام راحل مبتنی بر یک حکمت و دور اندیشی برای جامعه اسلامی و حکومت اسلامی است و بسیج یکی از دستاوردهای فقهی و فکری است که امنیت جامعه و کشور در گرو حضور بسیج و بسیجیان است.

 وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تشکیلات بسیج را به عنوان پیشقراول نظام اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان خارجی و کج اندیشان و معاندان داخلی تقویت کردند و امروز رکن رکین امنیت در نظام جمهوری اسلامی بسیج است و همه ما در همه حال مدیون بسیج  هستیم و باید خود نیز بسیجی وار در میدان فعالیت و کار باشیم.

وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بر برگزاری جلسات و نشست های مختلف در مدارس و دانشگاه و با حضور مردم برای بیان شبهات و ترویج فرهنگ دینی و همچنین بیان دستاوردها و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: اساس انقلاب ما مردمی بودن آن است و ما برای اصلاح فرهنگ انقلاب کردیم از این رو نیاز است در راستای ترویج فرهنگ انقلاب تلاش کنیم.

امام جمعه قصرشیرین نیز گفت: یکی از توفیقات جمهوری اسلامی تشکیل بسیج بوده که اکنون فراگیر شده و نقش بسیار مهمی در عرصه های مختلف انقلاب داشته است.

وی اظهار داشت: بسیج خاستگاهش در بطن مردم است و ما نباید جلوه های دولتی به بسیج بدهیم چون جنبه های مردمی بسیج درخشان است و ما از بسیج مردمی غافل نشویم.

حجت الاسلام «صادق صالحی» افزود: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف در سطح دانش آموزی، خواهران و پایگاه هخای مقاومت در قصرشیرین و نقش آفرینی آن ها در برنامه های مختلف بسیار خوب است و باید بر تقویت حضور نوجوان و جوان در برنامه های مختلف و عرصه های مختلف اجتماعی باشیم و از اصل انقلاب حراست و صیانت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز با گرامیداشت هفته بسیج گفت: دیدار بسیجیان با امام جمعه، حضور بسیج در عرصه های سازندگی و تعمیر و مرمت مدارس و منازل خانواده های محروم، ویزیت رایگان، دیدار با خانواده شهدا، اجرای مشاوره حقوقی رایگان در مسجد و بسیج حقوقدان، نواختن زنگ بسیج، یادواره شهدای دانش آموزی، برپایی میز خدمت  با پیگیری مصوبات قبل و برگزاری  نمایشگاه صنایع دستی بسیج هنرمندان از برنامه های مختلف هفته بسیج در قصرشیرین است.

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» افزود: برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی، اجرای سرود در مدارس، برگزاری گشت های رضویون از دیگر برنامه های هفته بسیج در قصرشیرین است.

سرهنگ پاسدار دارابی ادامه داد: بسیج با تداوم راه امام، شهدا و تبعیت از فرامین ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره در کنار مردم ایستاده است و با تمام توان به خدمت رسانی در تمام عرصه ها می پردازد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت  ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha