استاندار: بیش از ۷۰ هزار شغل در کرمانشاه با اعتبارهای دولت ایجاد می شود

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با جذب اعتبارهای مصوب توسط دولت مردمی سیزدهم بیش از ۷۰ هزار شغل در استان ایجاد می شود، گفت که ایجاد اشتغال و رفع بیکاری یکی از اولویت های مهم دولت در استان کرمانشاه است.

به گزارش ایرنا، «بهمن امیری مقدم» پنجشنبه شب در جلسه شورای مشورتی معتمدین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، افزود: خوشبختانه طی چند مدت گذشته برنامه های خوبی برای اجرای طرح های حوزه صنعت، معدن، تجارت، کشت و صنعت، منطقه آزاد تجاری، رشد سرمایه گذاری، بازگشایی مرز خسروی، رونق اقتصادی و پروژه های زیر ساختی در استان انجام شده که همه این پروژه ها و طرح ها نوید ساز آینده ای درخشان برای کرمانشاه است.

وی با اشاره به اقدام های در حال انجام برای کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات و برنامه های مهمی برای استان در حال انجام است که منجر به تحولات اساسی در کرمانشاه خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتبارات بسیار اثربخشی در هیات دولت برای کرمانشاه به تصویب رسیده که این اعتبارات و اجرای کامل طرح های مصوب منجر به ایجاد ۷۰ هزار شغل در کرمانشاه خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: طی چند مدت گذشته به حل مشکلات اساسی مردم توجه ویژه کردیم و خوشبختانه با تلاش موفق شدیم که اعتبارات خوبی از جمله برای اجرای فاز اضطراری انتقال آب به شهر کرمانشاه بگیریم.

رئیس شورای اداری استان یادآور شد: مجموع این اقدامات و برنامه ها منجر به رفع بسیاری از  مشکلات مردم در خصوص قطعی آب و برق که در سال های گذشته با آن مواجه بودند، شد.

استاندار کرمانشاه گفت: مسیر کرمانشاه به کامیاران که بسیار حادثه ساز بود تسریع در اجرای آن برای رفع مشکلات تصادفی در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون این مسیر در اختیار مردم قرار گرفته و زیر بار ترافیکی رفته است.

وی با بیان اینکه جایگاه استانداری را مسئولیتی برای شکوفایی و بالندگی بیشتر استان و حل مشکلات مردم می دانم، تصریح کرد: این مسئولیت جایگاهی برای خدمتگزاری بیشتر به مردم به منظور تلاش در راستای پویایی هر چه بیشتر و استفاده از ظرفیت ها و مزیت های فراوان استان با کمک و همفکری همه نخبگان و صاحب نظران است.

مقام عالی استان در ادامه با تاکید بر بهره مندی از نظرات و پیشنهادات راهبردی برای کمک به رونق اقتصادی و پویایی هر چه بیشتر جامعه گفت: در استان طی چند مدت گذشته تلاش کرده ایم که از نظرات مختلف برای پیشبرد برنامه ها استفاده کنیم و این نظرات و هم اندیشی ها را فرصت خوبی برای تسریع در حل مشکلات مردم می دانیم و برای آن ارزش ویژه ای قائل هستیم.

استاندار کرمانشاه همفکری و استفاده از نظرات جامعه ایثارگری را توفیقی بسیار خوب برای ایجاد بسترهای لازم به منظور اجرای برنامه ها عنوان کرد و بیان داشت: شوراهای مشورتی می توانند بازوی قوی و تاثیرگذاری برای مدیریت ارشد استان باشند و این اقدام قطعاً منجر به دستاوردهای اثربخشی برای کرمانشاه خواهد شد.

وی عنوان کرد: جامعه ایثارگری استان دارای بیش از ۳۰۰ نخبه در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی است که این ظرفیت و توانمندی ویژه بستر ساز مناسبی برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

امیری مقدم با بیان اینکه بالندگی و پیشرفت امروزی جامعه مرهون ایثارگری ها و مجاهدت های شهدا و ایثارگران و آزادگان می باشد، افزود: اگر امروز تمام دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هم فکر و هم صدا شده اند به خاطر عظمت های حاصل شده در کشور توسط خون پاک شهدا است.

نماینده عالی دولت در استان بر دیدار مستمر مدیران از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: طی چند مدت برنامه ای مستمر در سرکشی و دیدار از این خانواده های بزرگوار را در دستور کار خود قرار دادیم و از مدیران استان نیز می خواهیم به این رویه توجه کنند زیرا وقتی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار می کنیم ضمن اینکه روحیه می گیریم انگیزه ما برای تلاش و خدمت، بیشتر و دو چندان می شود.

وی با تاکید بر رفع معضلات اجتماعی گفت: خانواده بنیان و اساس پویایی در جامعه است که ما وظیفه داریم به برنامه های اثربخش برای حفظ این اساس جامعه، توجه کنیم و در این زمینه برنامه های متنوعی در استان در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیگیری طرح تعطیلی پنچ شنبه ها گفت: این اقدام برای کمک به انسجام و نشاط بیشتر خانواده ها پیگیری می شود و انتظار می رود پس از موافقت دولت و تایید این طرح، خانواده ها برای نشاط بیشتر، حتماً یک روز را به بازدید از مکان های تفریحی و تاریخی استان اختصاص دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha