امام جمعه کرمانشاه: وحدت حوزه و دانشگاه امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز است

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اتحاد و یگانگی حوزه و دانشگاه امروز بیش از هر زمان دیگری در کشور نیاز است.

به گزارش ایرنا، «آیت الله مصطفی علماء» در آیین نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تاکید بر تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه ای در جامعه اظهار داشت: در عرصه کنونی همه دانشجویان و طلاب باید با تمام توان خود در راستای آبادانی و پیشرفت کشور استفاده کنند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: به برکت تفکر بسیجی که در جامعه وجود دارد دشمنان نظام با این تهدیدات و ارعاب ها هرگز به جایی نخواهند رسید.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اعتراض و مطالبه گری نباید رنگ اغتشاش بخود بگیرد تاکید کرد: در کنار اینکه مطالبات باید منطقی باشد، مسوولان نیز موظفند جوابگوی این مطالبات باشند.

وی با فراخواندن جوانان به تعمق در قرآن کریم یادآور شد: آیات قرآن بهترین راهنما و تجربه است تا براساس آن حرکت و مطالبات خود را بیان کنند.

آیت الله علماء با بیان نقش تبیین دستاوردها و اهداف نظام و انقلاب افزود: جهاد تبیین یک تکلیف همگانی است و نقش مهمی در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان دارد.

وی یادآور شد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی با اشاره به برخی آشوب های اخیر در کشور گفت: کشوری که ۴۳ سال با انواع کودتاها، دسیسه ها و تحریم ها دست و پنجه نرم کرده است  این گونه آشوب ها هرگز نخواهد توانست گزندی به آن وارد سازد.

«آیت الله امان نریمانی» افزود: کشوری که پس از انقلاب حتی قادر به تامین سیم خاردار مورد نیاز خود نبود هم اینک موشک هایی تولید می کند که هیچ سپر امنیتی نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

وی تاکید کرد: افراد فریب خورده و اغتشاشگران بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران استوارتر از آن است که حرکات شما گزندی به آن وارد کند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha