شهردار اسلامشهر: احداث کمربندی شمالی شهر ۵۰ درصد پیشرفت دارد

اسلامشهر - ایرنا - شهردار اسلامشهر با بیان اینکه طرح کمربندی شمالی شهر زمین‌گیر نشده است، از پیشرفت ۵۰ درصدی این طرح عمرانی خبر داد.

محسن حمیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پیشرفت عملیات احداث کمربندی شمالی اسلامشهر اظهار داشت: این طرح با نام سردار شهید قاسم سلیمانی از اردیبهشت ۹۹ به قرارگاه خاتم الانبیا سپرده شد و از تیر آن سال، کار استارت خورد.

وی ادامه داد: کمربندی شمالی شهر اسلامشهر در کاهش ترافیک بسیار موثر خواهد بود و ما برای احداث آن ۲ سال وقت تعیین کرده بودیم و در حال حاضر عملیات عمرانی در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به برخی مشکلات این طرح خاطرنشان کرد: کار عملیاتی زیرگذر طالقانی که مشکلاتی را برای تردد شهروندان ایجاد کرده تا ۴۵ روز دیگر تمام می شود.

حمیدی در مورد کل طرح نیز یادآور شد: این طرح بزرگ به طول ۶.۸ کیلومتر از خیابان سوسنگرد قبل از میدان نماز اسلامشهر آغاز و با احداث و گذشت از هفت پل و تقاطع غیر همسطح در نهایت با یک پل روگذر وارد بلوار شهید مقدس صیفی شده و به کمربند جنوبی شهر متصل می شود.

شهردار اسلامشهر این را هم گفت که این طرح ۵۰ درصد پیشرفت داشته و در چند قطعه فعال است و زمین گیر نیست.

وی با اشاره به ملی بودن طرح کمربندی شمالی اسلامشهر اعلام کرد: هفته پیش معاونان وزیر راه به اسلامشهر آمدند و بازدیدی داشتند؛ طرح فرامنطقه ای و در واقع یک رینگ پیرامونی در شمال شهر است که خیلی از شهروندان شهرهای کناری هم از این   صورت تکمیل بهره مند می شوند.

حمیدی عمده مشکل برای اتمام این طرح را موضوع معارضان عنوان و خاطرنشان کرد: ۲ معارض در این طرح ملی داریم که کار باید در سطح استانی و حتی ملی پیگیری شده تا تکمیل شود.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha