۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84958524
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان فاروج خراسان‌شمالی اهدا شد

بجنورد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فاروج در خراسان شمالی گفت:این نهاد به مناسبت هفته بسیج ۶۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان مددجو در این شهرستان اهدا کرد. 

احمد یاقوتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جهیزیه توزیع شده شامل پنج قلم یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است که برای هر سری آن ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) فاروج بیان کرد: علاوه بر توزیع جهیزیه، کارگاه آموزشی نیز ویژه نوعروسان در محل کانون فرهنگی فاروج برگزار شد.

یاقوتی تصریح کرد : این نهاد در راستای ایجاد سهولت در تشکیل خانواده برای فرزندان مددجو به تمامی مددجویان نوعروس جهیزیه اهدا می کند و تاکنون هیچ مددجویی به‌ دلیل نداشتن جهیزیه از ازدواج بازنمانده است.

وی افزود: این نهاد علاوه بر توانمندسازی مددجویان با محوریت اشتغال، ساخت مسکن را نیز برای افراد تحت پوشش در دستور کار دارد.

۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه با عنوان هفته بسیج مستضعفان نام‌گذاری شده است.

استان خراسان شمالی با جمعیت بیش از یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha