۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84958755
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

مسابقات قهرمانی ووشو کشور با حضور ۳۹۰ ورزشکار در ملایر آغاز شد

همدان- ایرنا- مسابقات قهرمانی ووشو کشور روز پنجشنبه با حضور ۳۹۰ ورزشکار از ۱۵ استان کشور در سالن سه هزار نفری غدیر شهرستان ملایر از توابع استان همدان آغاز شد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با سبک لوهان چوان (ساندا، تالو) در رده‌های سنی پایه تا بزرگسالان در بخش مردان در حال برگزاری است.

"حمیدرضا سپهری‌نیا"با بیان اینکه ملایر زیرساخت‌های ورزشی خوبی برای میزبانی مسابقات کشور و بین‌المللی را دارد، بیان کرد: مسابقات قهرمانی ووشو کشور با استقبال خوبی مواجه شد و امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای ورزشکاران این رشته باشیم.

مسابقات قهرمانی ووشو کشور با حضور ۳۹۰ ورزشکار در ملایر آغاز شد

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر قهرمان‌پروری، ایجاد انگیزه برای مربیان در تیمداری، ایجاد شور و نشاط در بین جوانان، استعدادیابی و جذب جوانان به ورزش را از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و افزود: این مسابقات با همکاری هیات ووشو برگزار شد و از فدراسیون، داوران و قهرمانان کشوری نیز در این مسابقات حضور دارند.

سپهری‌نیا یادآور شد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته ورزشکاران پرشماری را در نقاط مختلف این شهرستان جذب کند و در هر ۲ بخش آقایان و بانوان دارای قهرمانان ارزنده هستیم.

وی گفت: ووشو ملایر در زمینه مدال‌آوری همواره جزء شهرهای برتر استان و کشور است و همین شرایط مطلوب باعث شد تا میزبانی کشوری را پیگیری و مجوز برگزاری این مسابقات را دریافت کنیم.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان‌یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha