۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84959129
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری بر پا شد

شهرکرد- ایرنا- تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه شهرکرد پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد ۱۳ مدیر دستگاه اجرایی و تعدادی از مدیران‌کل استانداری حضور داشتند و به صورت بی‌واسطه و از طریق ارتباط چهره به چهره پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم شدند.

ارتباط مستقیم با مردم یکی از مهمترین رویکردهای دولت مردمی سیزدهم به شمار می‌رود.

سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات مردم از نزدیک از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به شمار می‌رود و این موضوع در تمامی ارکان دولت از مدیران ارشد تا مدیرانی میانی و پایینی وجود دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز از ابتدای انتصاب خود در این استان که حدود یک سال از آن می‌گذرد بارها به مناطق مختلف این استان به صورت سرزده و یا برنامه‌ریزی شده سفر کرده و از نزدیک نیازهای مردم استان را احصا و برای رفع آن تلاش کرده است.

علاوه‌بر سفرهای استانی و برپایی میز خدمت، حضور مدیران در سامانه سامد نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان این استان است.

به گزارش ایرنا، در برپایی میز خدمت در روز جمعه ۱۱ آذر در مصلای امام خمینی(ره) مدیران‌کل راه‌ و شهرسازی، راهداری و حل و نقل جاده‌ای، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، شهرداری شهرکرد، شرکت آب و فاضلاب، شرکت گاز، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت مخابرات، شرکت توزیع نیروی برق، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری و حج و زیارت از ساعت ۱۰ صبح تا پایان اقامه نماز جمعه پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردمی بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha