۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85108965
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۷۷ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری پاسخگوی مطالبات مردمی شدند

شهرکرد- ایرنا- ۷۷ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه ۲۲ اردیبهشت، در قالب میز خدمت در مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه این استان پاسخگوی مطالبات مردم شدند و روند پیگیری این مطالبات وارد مرحله اجرا شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای سیاست‌های دوات مردمی سیزدهم و دیدار بدون واسطه و چهره به چهره با مردم و با تاکید استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در استان هر هفته بصورت مستمر در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و این برنامه کماکان در هفته‌های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

فرشاد طهماسبی افزود: برپایی میز خدمت از این هفته در دیگر شهرستان‌های استان نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود و بی‌شک می‌تواند نقش موثری در تقویت پیوند بین مسوولان و مردم ایفا کند.

وی تصریح کرد: تا ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه بیش از ۲۰۰ ملاقات مردمی در مصلای شهرکرد به ثبت رسید که بیشترین مطالبات و سوالات مردم در خصوص اشتغال، تسهیلات بانکی و مسکن بود.

به گزارش ایرنا، برپایی میز خدمت با حضور مسوولان ارشد و مدیران استان چهارمحال و بختیاری در میعادگاه نماز جمعه رویدادی است که در امسال برای چندین مرتبه تکرار شده است و این دیدار چهره به چهره با مردم و ارتباط نزدیک با آنها از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

به عقیده برخی از کارشناسان، کار و خدمت جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها در دولت سیزدهم، یک اولویت است که مسوولان ارشد و مدیران چهارمحال و بختیاری نسبت به آن پایبند شده‌اند و آن را دنبال می‌کنند.

در واقع ارتباط مستقیم با مردم یکی از مهمترین رویکردهای دولت مردمی سیزدهم به شمار می‌رود.

به نظر می‌رسد استانداری چهارمحال و بختیاری برای برپایی این میزها در مساجد و محلات نیز برنامه‌ریزی کرده است.

به غیر از میزهای خدمت، نوع دیگری که برای ارتباط مستقیم با مردم در سالجاری ایجاد شده است، راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین و کاروان خدمت است که مدیران به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و چهره به چهره با مردم سخن می‌گویند.

سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات مردم از نزدیک از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به شمار می‌رود و این موضوع در تمامی ارکان دولت مورد تاکید قرار گرفته است.

از ابتدای شکل‌گیری دولت سیزدهم تاکنون نه تنها میز خدمت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان فعال شده، بلکه مسوولان ارشد و مدیران استانی هر هفته با حضور در میز خدمت برپا شده در مصلاهای نماز جمعه، پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم هستند.

این اقدام نه تنها موجب تسریع در خدمت‌رسانی و دسترسی آسان و سریع مردم به مدیران می‌شد، بلکه مسوولان از نزدیک دغدغه‌های مردم را لمس کرده و برای رفع آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha