کشف استعداد و قهرمان پروری مستلزم توزیع عادلانه امکانات ورزشی است

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول کمیته‌ استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی گفت: توزیع عادلانه امکانات ورزشی در مناطق دورافتاده زمینه کشف استعدادها و قهرمان پروری بین رده‌های مختلف آقایان و بانوان را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیاووش سپهوند عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خرم‌آباد اظهار کرد: فدراسیون دو و میدانی بدون هماهنگی و فعالیت های شبانه روزی هیأت های استانی هیچگونه کارکردی نخواهد داشت، همچنین با همکاری آموزش و پرورش باید استعدادهای هر استان کشف شود.

وی افزود: توزیع عادلانه امکانات در مناطق دورافتاده زمینه قهرمان پروری بین رده‌های مختلف آقایان و بانوان را فراهم می‌کند.

وی گفت: طرح «من پیروز هستم» با همکاری آموزش و پرورش در سراسر کشور جهت استعدادیابی بین دانش‌آموزان در حال انجام است.

سرمربی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اظهار کرد: حضور باشگاه پلیمر خلیج فارس و تیم داری در لرستان بویژه در رشته ورزشی دو و میدانی نشان از اهمیت موضوع داشته و استعدادهای بیشماری در این استان وجود دارد.

سپهوند ادامه داد: برگزاری رقابت‌های دو و میدانی چهار جانبه آسیا سال آینده به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود، همچنین پلیمر خلیج فارس در مسابقات صحرانوردی نپال و رقابت های آسیایی نوجوانان در ازبکستان حامی مالی تیم ملی خواهد بود.

وی با اشاره به طرح نیمه تمام سالن سرپوشیده شهید کریمی مجموعه دهکده المپیک خرم‌آباد اظهار کرد: تعیین تکلیف این سالن در در دستور کار قرار دارد، این سالن یک بار افتتاح شده اما پیست این مجموعه نقص فنی دارد.

سپهوند ادامه داد: مسابقات صحرانوردی کشور ۱۸ آذرماه در تهران و در دومرحله در دو بخش جوانان و بزرگسالان به صورت باشگاهی برگزار خواهد شد و تیم باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد هم در دو بخش آقایان و بانوان با دو ورزشکار خارجی از کنیا شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: میلیکنت جلیمو در بخش بانوان و جاناتان در بخش آقایان تیم پلیمر را این فصل همراهی خواهند کرد.

وی افزود: جذب ورزشکاران باکیفیت خارجی باعث پیشرفت و به نوعی یک کلاس آموزشی در تمرینات و مسابقات برای دونده‌ها است و باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران کشورمان و به‌ ویژه لرستان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha