استاندار: بازگشایی معبر پادگان، اقدامی ماندگار در زنجان است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: بازگشایی معبر پادگان این استان با همکاری تیپ ۲۱۶ زرهی، اقدامی مهم و ماندگار به شمار می‌رود که در راستای خدمت رسانی بهینه به مردم صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با قدردانی از خدمات فرمانده سابق، افزود: ارتش معنای دیگری دارد و مفهومی از عشق و ارادت به مردم را در کنار سلحشوری ها به مجموعه نظامی کشور اضافه کرده است.
وی با بیان اینکه فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان سال گذشته یک گشایش در حوزه شهری انجام دادند که در استان زنجان ماندگار و بی نظیر است، اضافه کرد: گشایش معبر پادگان در زنجان اقدامی مهم محسوب می شود که اگر اجتهاد و کمک فرمانده تیپ نبود این مهم به وقوع نمی پیوست.
این مسوول ادامه داد: این اقدام یک حرکت ماندگار است و جای قدردانی دارد چون در حل بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی مفید واقع شد.
وی اضافه کرد: ارتش در زنجان علاوه بر قلب های مردم استان، داشته بزرگی در حوزه زمین دارد که امیدواریم از آنها در راستای گره گشایی از مشکلات مردم به خیر و خوبی استفاده کنند.
در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ جلال صالحی قدردانی و سرهنگ محمد علی میخکی بیرانوند به عنوان فرمانده جدید تیپ معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha